Gjest Nickløsheletiden Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Jeg har nattlysolje som gikk ut på dato i 2005. Fiskeoljekapsel som gikk ut på dato i 2001 og blåbærtabletter som gikk ut på dato 2006. Er det noe næring igjen i disse? 0 Siter
Sør Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Næring er det sikkert, men hva annet som er i dem er jo ikke godt å si. Hvis konserveringen er nedbrutt kan det jo være alt mulig som vokser og gror der. Oljen er nok harsk, og det er neppe sunt for helsen! Med vennlig hilsen 0 Siter
fresja Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Jeg kastet oljekapslene jeg fant som var utgått på dato for en tid siden. 0 Siter
Gjest toss it Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Gammel olje er harskt og det er skadelig å få i seg harsknet olje, mener jeg har lest det kan være kreftfremkallende bl.a. Så KAST DEM ja 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Gammel olje er harskt og det er skadelig å få i seg harsknet olje, mener jeg har lest det kan være kreftfremkallende bl.a. Så KAST DEM ja Da kaster jeg dem:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.