Gå til innhold

Låse hunden sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en liten hund. Jeg tar den aldri med på butikken fordi jeg er redd for at den kan bli stjålet. Finnes det noe jeg kan låse han fast med?

Videoannonse
Annonse
Gjest men er sikkert ikke lov uansett
Skrevet

Har sett at noen (hvis den er veldig liten) tar den med seg i en litt stor veske inn i butikken.

Skrevet

Det er ikke lov å binde hunden på offentlige steder uten tilsyn.

Skrevet

Men utenfor noen butikker har dem satt opp låsbare bur beregnet for hund. Men de finnes jo ikke overalt enda. Jeg ville heller latt hunden bli hjemme enn å bli låst inn i et slikt.

Skrevet

Men utenfor noen butikker har dem satt opp låsbare bur beregnet for hund. Men de finnes jo ikke overalt enda. Jeg ville heller latt hunden bli hjemme enn å bli låst inn i et slikt.

Æsj slike bur er ekle. Forrige hund kan ha tisset der fordi den ble redd.

Skrevet

Det er ikke lov å binde hunden på offentlige steder uten tilsyn.

Det er lov å binde den så lenge den ikke står i nærhet til inngangen.

Skrevet

Har sett at noen (hvis den er veldig liten) tar den med seg i en litt stor veske inn i butikken.

Den er ikke så liten. :)

Skrevet

Det er lov å binde den så lenge den ikke står i nærhet til inngangen.

Men hvorfor MÅ du ha den med på butikken? Du vet jo ikke om noen rekker å plage bikkja på den tida du er inne.

Skrevet

Men hvorfor MÅ du ha den med på butikken? Du vet jo ikke om noen rekker å plage bikkja på den tida du er inne.

Fordi det er et stykke til butikken og det er bra å kombinere turen dit med lufting av hunden.

Skrevet

Æsj slike bur er ekle. Forrige hund kan ha tisset der fordi den ble redd.

''Æsj slike bur er ekle. Forrige hund kan ha tisset der fordi den ble redd.''

I motsetning til på asfalten i gata hvor ingen noensinne kan ha tisset/kastet opp/blødd/spyttet?

Skrevet

''Æsj slike bur er ekle. Forrige hund kan ha tisset der fordi den ble redd.''

I motsetning til på asfalten i gata hvor ingen noensinne kan ha tisset/kastet opp/blødd/spyttet?

Asfalten blir iallefall regelmessig rengjort ved hver regnskyll.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...