Gå til innhold

Angst og spising

Gjest aner ikke hva jeg heter jeg

Anbefalte innlegg

Gjest aner ikke hva jeg heter jeg
Skrevet

Jeg har "slitt" endel med maten, etter noen dager så får jeg noen "anfall" av svimmelhet.(jeg liker ikke tanken på å skulle spise ordentlig igjen da jeg kommer til å legge på meg da jeg faller tilbake i gamle "trakter"(overspising)

Jeg lurer på om dette svimmelhets"anfallet" forverrer seg etterhvert som "anfallet" pågår.??

Noen påstår at dette med svimmelheta er skrittet før en besvimelse, jeg ser det ikke sånn da det bare går utover gangen og ørheta i hodet(kanskje).

Men det jeg lurer på som sagt er om det er angst jeg får når jeg har sånne anfall(hvor jeg ikke klarer stå på beina) Angst for at det skal bli verre så derfor blir jeg verre også??

(Går på enkle medisiner som Litium, Lamictal, Zyprexa(levaxin))

Er ikke sikker på hvordan jeg skal ordlegge meg på en forståelig måte

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...