Gå til innhold

Er så fortvila, ser ingen løsning

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ikke bruke nick
Skrevet

Jeg har slitt lenge, prøvd ulike behandlinger, men hverdagen er og blir et ork, og kun det. Finner ingen glede noen steder.

Jeg studerer på masternivå. Har hanglet gjennom mange år, hatt et par skikkelige nedturer, men klart å hente meg inn igjen/"ta meg sammen" igjen. Men nå virker det som om den "kvoten" er oppbrukt. Har lyst til å hyle.

JEG KLARER IKKE MER!!!!!!!!!!

Alt er så meningsløst, klarer hverken å motivere meg eller konsentrerer meg lengre. Hodet "henger ikke der det skal være". Itillegg er jeg utmattet, fysisk. Men ingen forstår. De bare presser, presser, presser. Vet de mener det godt. "Dette klarer du","Er det noe å være redd for da?", "Stå på!"

Sykmeldt har jeg vært før, det er ikke noe alternativ. Har tenkt og tenkt på om det er en jobb jeg kunne fungert i, men det er ikke det. Så nå ser jeg bare en utvei, og det er å ta livet mitt. Selv om jeg ikke egentlig vil det! Har hatt større ønske om å dø før. Nå vil jeg bare sove, slippe alle kravene som det å leve innebærer... men det går jo ikke...:´(

Bare griner og griner når jeg tenker på hvordan jeg skal løse dette, og det ene svaret dukker opp igjen og igjen. Ser for meg begravelsen, ansiktene til foreldrene mine...mormor...og tantebarna...vil jo ikke noen av dem noe vondt!! :((

Gjest nemlig hemlig
Skrevet

Du hadde sikkert hatt godt av ett opphold på en åpen avdeling, for du er jo alvorlig deprimert. Vet ikke hvor lett det er å komme inn på en sånn?

Skrevet

Er det noe du har lyst til å gjøre?

Høres forøvrig slitsomt ut å ha det sånn.

Skrevet

Du hadde sikkert hatt godt av ett opphold på en åpen avdeling, for du er jo alvorlig deprimert. Vet ikke hvor lett det er å komme inn på en sånn?

Jeg vet ikke. Men jeg ser ikke for meg at det kan hjelpe meg å være på en plass med mange (andre) psyke, deprimerte folk..Ikke våger jeg be om (mer) hjelp heller. Ingen forstår.