Gå til innhold

Er så fortvila, ser ingen løsning

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ikke bruke nick
Skrevet

...takk for mange kloke ord! Betydde masse for meg da jeg var så nede her om dagen. Vil bare si at jeg nå har fått litt hjelp til å se på situasjonen mer som en bratt kneik enn som selve undergangen:-)

Gjest verinoca
Skrevet

Hei igjen. Har fått litt hjelp nå, og klarer å se at dette kanskje bare er en kneik det er mulig å komme seg over.

Fant oppmuntring og trøst i svaret ditt-takk skal du ha:-)

Lest igjennom tråden din og ble så lettet nå når du skriver du har fått hjelp - håper inderlig det ordner seg. Du har nok trådd langt langt over grensen for hva kroppen din tåler, og når man ignorerer slike tegn og stadig presser på, da kan det gå riktig ille.

*klem*

Skrevet

...takk for mange kloke ord! Betydde masse for meg da jeg var så nede her om dagen. Vil bare si at jeg nå har fått litt hjelp til å se på situasjonen mer som en bratt kneik enn som selve undergangen:-)

Det er bra jobba. For meg hjelper det ofte å bli litt sint. Kanskje er det en underliggende følelse, så tyr man ofte til å bli lei seg og deppa, i stedet for å bli sint og selvhevdende.

Skrevet

Hei igjen. Har fått litt hjelp nå, og klarer å se at dette kanskje bare er en kneik det er mulig å komme seg over.

Fant oppmuntring og trøst i svaret ditt-takk skal du ha:-)

Det var godt å høre. Håper det går bra med deg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...