Gå til innhold

Liten motivason.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hai. Jeg er en jente på 20 år. Jeg har slitt ett år med depresjon, har gått til behandling, grunner til dette er familie problem og har veldig mye med selvbilde å gjøre. Nå er jeg uten jobb, jeg liker meg hjemme der jeg ikke trenger å snakke med noen. Når jeg tenker på jobb blir jeg så dårlig, klarer ikke tanken, har ikke noe med at jeg er en slaur, visst du skjønner..Jeg lurer på om jeg er sykere enn hva jeg og behandleren min fant ut(går ikke til henne lenger) Jeg har slitt med selvbildet mitt i flere år og kan tydligvis ikke bli kvitt dette, mange mener det er fordi jeg ble mye kjeftet på når jeg var liten. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli 100% frisk. Legen har til og med sjekket om jeg har mangel av ett stoff på hjernen, det har jeg ikke. Redd for at dette var arvelig siden min mor har dette og må leve med medisiner resten av livet. Det siste året var jeg skikkelig syk, veldig langt ned i "driten". Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har noen livslyst, er så vankelig siden ingen i familien min skjønner at dette er mulig. De går kun rundt å er redd for at jeg skal bli så syk som jeg var, men jeg er jo ikke frisk enda. Kommer nok aldri til å bli det heller.

Skrevet

Hva med å bare prøve å jobbe? Jeg gren av anger da jeg fikk de to siste jobbene.... Hatet dem de første ukene, men så stortrivdes jeg likevel.... Jeg vet jeg fungerer bedre når jeg har noe fast å gå til...

Skrevet

Enklere å si det enn å gjøre det, har jobbet via NAV der vi skulle få meg i gang igjen. Har slitt med selvbilde helt siden jeg var på ungdomsskulen pga barndommen. Problem er forskjellige. Jeg har rett og slett ikke energi til å jobbe fordi jeg sliter sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...