Gjest anonym avføringsmerter 16 Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Hei. Jeg er en jente på 16 som har hatt det samme problem nå i over ett halvt år. Hver gang jeg skal på toalette og gjøre nr. 2, får jeg så UTROLIGE smerter. Føles som det er en form for "glass biter" i avføringen! Det begynte i påske 2009, og gikk over en stund, så kom det tilbake i gjen julen 2009, og har vart til nå, det har bare blitt verre og verre. Var til legen min for to måneder siden , og han sa bare at "det ville gå over av seg selv!", men det har det altså ikke gjordt. Jeg syntes det er flaut å snakke om det til noen, så håpte du kunne hjelpe meg. Jeg gruer meg hver dag til å gå på do, og holder meg som oftest så lenge som mulig. Vet det ikke hjelper å holde seg, men det gjør like vondt uansett. Er skikkelig redd for å gå på do . vær så snill, hjelp meg ! 0 Siter
lealaus Skrevet 29. september 2010 Skrevet 29. september 2010 Høres ut som hemoroider for meg - fryktelig ubehagelig og smertefullt kan det være. Tror da det finnes stikkpiller eller noe som kan hjelpe. Lykke til. http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/mage-tarm/hemoroider?gclid=CNipgsKHrKQCFZs1Dgod_hrCbg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.