Gå til innhold

Nå forstår jeg hva de mener.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei N.H.D.

Nå forstår jeg hva de mener med det som står på denne linken.

Det har med ventetiden å gjøre.

For hvis det som står der er riktig, da har jeg mistet psykologen som jeg gikk til på BUP for tidlig for jeg er under 23 år.

Jeg gikk på grunn av at jeg var redd hunder slik at jeg ikke turde å gå ut alene og når jeg fikke hjelp, da begynte jeg å tørre å gå ut alene og etter jeg sluttet å gå til psykolog på BUP, da har det med at jeg var redd hunder kommet tilbake pluss at jeg har fått panikkangst/angst.

Jeg har også noe med ene hjerteklaffen pluss diabetes type1, reflux, fas hvis du hvet hva det er og litt adhd.

Les denne linken.

Det kan alle andre gjøre også.

http://www.helsedirektoratet.no/psykiskhelse/her_f_r_du_hjelp/barn_unge/barne__og_ungdomspsykiatrisk_poliklinikk__bup__78371

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...