Gjest intubert Skrevet 29. september 2010 Skrevet 29. september 2010 Ble i forbindelse med akutt keisersnitt lagt i narkose og intubert. Etter at jeg våknet var jeg et par dager plaget med mye slim som jeg ikke klarte å hoste opp. Er dette bivirkning av narkosen eller pga intuberingen? Burde de ha "sugd" mer slim ut av luftveiene før de tok vekk intuberingen? Vet egentlig lite om hva dette er.... 0 Siter
rose23 Skrevet 29. september 2010 Skrevet 29. september 2010 Det jeg vet om intubering er at de bender opp strupen med en sllags tang, og putter et rør ned i pusterøret til lungene. Sier seg selv at det kan bli ganske irriterte luftrør etter slikt... Men ta en telefon til sykehuset om det plager deg... Finnes slimløsende og slikt... 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 29. september 2010 Skrevet 29. september 2010 Det jeg vet om intubering er at de bender opp strupen med en sllags tang, og putter et rør ned i pusterøret til lungene. Sier seg selv at det kan bli ganske irriterte luftrør etter slikt... Men ta en telefon til sykehuset om det plager deg... Finnes slimløsende og slikt... er bedre nå. fikk slimløsende på sykehuset, men syns ikke det hjalp særlig... men ble omsider bedre da 0 Siter
rose23 Skrevet 29. september 2010 Skrevet 29. september 2010 er bedre nå. fikk slimløsende på sykehuset, men syns ikke det hjalp særlig... men ble omsider bedre da Det er bra. Drikk mye vann :-) Det tynner ut slimet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.