Gå til innhold

Ville du..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er...

Harry er det i hvert fall ikke. Ta en titt i interiørblader du, for du har visst ikke fulgt med i timen de siste årene;)

Jeg ville ikke valgt hvit sofa. Jeg har ikke dressert sønnen godt nok til at det kan fungere...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

9

• morsan

4

• nick

3

• Angustia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis du har barn eller dyr så bør du skygge unna hvite sofaer. De fleste som velger denne kombinasjonen har sofaer med avtagbare trekk som kan vaskes når flekkene kommer.

Hvis du er alene eller har samboer så klarer dere nok å holde den pen.

Skrevet

Rent innredningsmessig: JA!

For det kan være skikkelig lekkert i "rette omgivelser"

Av praktiske hensyn: Antagelig ikke! Men hvis jeg først skulle hatt hvit sofa, så ville jeg definitivt ha valgt skinn fremfor stoff siden skinn er mye lettere å holde rent.

Skrevet

Harry er tydeligvis på vei inn i varmen siden det var flere hvite skinnsofaer der.

Tydeligvis.

Skrevet

Mener du at mannen griser like mye som hunden?

Det er ikke hunden som kommer rett fra båtmotoren til sofaen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...