tonie Skrevet 30. september 2010 Skrevet 30. september 2010 Det er... Harry er det i hvert fall ikke. Ta en titt i interiørblader du, for du har visst ikke fulgt med i timen de siste årene;) Jeg ville ikke valgt hvit sofa. Jeg har ikke dressert sønnen godt nok til at det kan fungere... 0 Siter
fargeklatten Skrevet 30. september 2010 Skrevet 30. september 2010 Hvis du har barn eller dyr så bør du skygge unna hvite sofaer. De fleste som velger denne kombinasjonen har sofaer med avtagbare trekk som kan vaskes når flekkene kommer. Hvis du er alene eller har samboer så klarer dere nok å holde den pen. 0 Siter
løvinne71 Skrevet 30. september 2010 Skrevet 30. september 2010 Rent innredningsmessig: JA! For det kan være skikkelig lekkert i "rette omgivelser" Av praktiske hensyn: Antagelig ikke! Men hvis jeg først skulle hatt hvit sofa, så ville jeg definitivt ha valgt skinn fremfor stoff siden skinn er mye lettere å holde rent. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 30. september 2010 Skrevet 30. september 2010 Harry er tydeligvis på vei inn i varmen siden det var flere hvite skinnsofaer der. Tydeligvis. 0 Siter
-ssi Skrevet 30. september 2010 Skrevet 30. september 2010 Mener du at mannen griser like mye som hunden? Det er ikke hunden som kommer rett fra båtmotoren til sofaen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.