Gjest Ny essay Skrevet 29. september 2010 Skrevet 29. september 2010 Jeg sliter etter å ha skrevet essay, fikk nesten stryk. Trodde selv det var bra. Nå skal jeg skrive ny og lurer på hvordan jeg skal få til dette. tar i mot gode tips.......... 0 Siter
rose23 Skrevet 29. september 2010 Skrevet 29. september 2010 Sette ting på spissen, gjerne med skråblikk, humor og sarkasme :-) Ikke verdens enkleste sjanger. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 29. september 2010 Skrevet 29. september 2010 Her må du spesifisere hvilken type essay du mener. 0 Siter
Gjest Frk Rosenkranz Skrevet 30. september 2010 Skrevet 30. september 2010 Skriv opp et tankekart før du begynner å skrive, så har du ideen klar og tar inn ting etterhvert. Smak på ordene og formuleringene. Les nøye gjennom rettskrivningen så du ikke får trekk pga d. Pass på at der går en rød tråd gjennom hele essayet. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 http://www.riksmalsforbundet.no/Spr%C3%A5ktjenester/Skriv-bedre-stil/Om-%C3%A5-skrive-essay.aspx 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.