Gå til innhold

Din favoritt julesang

Gjest Fairytale of New York

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, ikke lenge til og snart overstått ;)

Jeg liker de gamle folketonene jeg som Mitt hjerte alltid vanker og Folkefrelsar. Deilig er jorden er jo flott, selv om den kanskje er en klisje. Ellers må man over på større klassiske verker som Mesias og Bach's Juleoratorium.

Kommer an på hva slags stemning jeg er ute etter:-)

"Julekveld i skogen" med olf Just Nielsen er en absolutt höjdare. Men andre ganger vil jeg helst høre på "Jauzet Frohlocket" fra Bachs juleoratorium - spilt på full guffe mens jeg spiller "luft-pauker".

Annonse

Heldigvis en stund til ennå, men O Helga Natt med Jussi må vel være en slags favoritt.

Liker også godt Pogues', men ser ikke på den som en julesang, akkurat.

''Heldigvis en stund til ennå, men O Helga Natt med Jussi må vel være en slags favoritt.

''

Skriver under på den! Samtidig så er Mitt hjerte stille vanker er annen favoritt. Med Sissel Kyrkjebø, nesten så man får gåsehud. Men heldigvis, en stund igjen. Aller først skal jeg iallefall ha høstferie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...