Gå til innhold

Tampong/spural på tur??

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke lett dette nei

Jeg bruker ikke normalt tamponger, men gjorde det før idag fordi jeg måtte strippe for en helsearbeider - og da liker jeg ikke å ha det bindet som tyter ut *rød i fjeset*

Det som er nå, er at jeg frykter for at spiralen min har flytta på jeg. I alle fall har jeg en ekkel følelse av at det "er noe der", og det kan kjennes ut som jeg enten har fått bendet ene tråden opp, eller at noe av spiralen er blitt dratt ned. Og jeg som har en helt syk skrekk for gynekologer....eller gynekologiske prosedyrer... Den greia ble satt inn under narkose for å si det sånn. Tilfeldigvis skal jeg til en gynekolog i morgen, fordi jeg uansett ønsker denne saken fjernet. MEN tanken var å komme til samtale om hvordan man kan dope meg ned så jeg ikke flipper helt ut når den tas ut og jeg sikkert får gjort en vanlig gu i samme slengen... Jeg har nemlig ikke lyst på narkose denne gangen fordi det er forhold som gjør det litt styrete for meg. Håper heller på en sprøyte med noe som bare gjør meg fjærn, Dormicum eller noe sånt. 10mg Valium er ikke nok. Det er det jeg kjører i meg for i det hele tatt å fikse en samtale om sånt med en lege. Nå lurer jeg på om dette er noe som er en hastesituasjon - bør jeg oppsøke legevakt for det, kan jeg vente til i morgen? Kanskje de kan dope meg og ta den ut som ø-hjelp...

Faen ta overgripere.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353971-tampongspural-p%C3%A5-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du ikke har store blødninger, eller veldige smerter (dvs mer enn vanlig mens), er ikke dettte noe som haster.

Spiralen sitter sikkert der den skal, kan hende tråden ble litt forskjøvet, men den tåler mye og det er ikke farlig. Så ta den samtalen med en gynekolog, så blir dere sikkert enig om videre behandling:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...