Gjest Akutt time til legen? Skrevet 30. september 2010 Skrevet 30. september 2010 Hva kan dette være?. Det kommer mye blod når jeg tisser. 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 30. september 2010 Skrevet 30. september 2010 Det kan være forskjellige ting, fra en liten rift i urinrøret til en betennelse. Om det som du sier kommer mye blod ville jeg ansett det som god nok grunn til en tur til legevakta! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 30. september 2010 Skrevet 30. september 2010 Det hendte med meg en gang jeg var liten, etter at jeg hadde ramlet hardt på ryggen. Et sprengt blodkar eller noe, det gikk over av seg selv. Men jeg tror jeg ville tatt en telefon til legen og forhørt meg. 0 Siter
Gjest drvalley Skrevet 30. september 2010 Skrevet 30. september 2010 Blod i urinen hos en voksen mann skal utredes hos fastlegen. Bestill time. 0 Siter
Gjest ikke vent med det Skrevet 30. september 2010 Skrevet 30. september 2010 Sjekk det, det kan være alt fra bagatellmessige ting til nyrekreft... Sjekk det umiddelbart! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.