Gå til innhold

Hvor ville du reist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg støtter alle de som sier øst-europa og spa-hotel. Jeg har forsøkt og søke litt, men har ikke vært superhotell+hotell og travel oss med våre krav... Om du ikke er så streng på hotellstandarden, kan du bo svært billig. Mat er kjempebillig i de gamle østblokklandene. Er man interessert er det avgjort nok å smake på her. Personlig har jeg mest å si om krakov: Fantastisk mye bye jeg gjerne skulle utforsket mer av om jeg kunne. F.eks. Saltgruvene - de anbefaler jeg sterkt. Utflukter til Aschvich... Dette er svært sterkt, men da jeg var der med "Hvite busser." følte jeg meg godt ivaretatt. Drar man til kz-leirene, mener jeg man bør forberede seg litt. ... Ellers er selve Krakow fin i seg selv :-). Om jeg skal anbefale noe annet sier jeg bare PRAHA! Du blir forelsket. Har selv vært fire x og vil gjerne tilbake siden det er ti år siden sist jeg var der. Særlig om du er (spesielt klassisk) musikkinteresert bør du ta turen! Jeg har hatt noen av mine hittil livs konsertopplevelser i Praha. Kollektivtransporten her er og god (etter inntrykket mitt), slik at f.eks. de med en førerhund har plass. Trikker og busser går ofte, så det behøver ikke være superlangt unna enhver by-opplevelse. Det er flere steder de bukker deg inn, men da bør man kunne vise noe som Hovmester tar som et signal om penger. Eks. Visa.

Samme er inntrykket mislykket. Her bodde jeg på *****hotell fordi familie ønsket det, likevel ser man jo hva man må ut med på mange finere restauranter. Kort sagt - over det hele ikke mer enn man ofte må ut med for en rett eller to med drikke på finere restauranter).

Jeg vil ellers alltid si at jeg betaler billigere og gjerne bor på hostell noenn dager. Bare jeg får dusje liksom. Jeg reiser nå sammen med familie som er så utrolig snill og spandere delvis-til tross for femstjerners hotell. Jeg hadde sikkert klart meg langt med tre (pris oppgitt for tre perso . Jeg vil helt klart (utifra nåværende erfaring) si: Reis med Norwegian om du vil vite exakt pris for reisen. Er denne for høy, ville jeg sjekket hva RyanAir tilbyr, og hotell uavhengig av disse (jeg liker ikke RyanAir, men de er jo billige)

Jeg vil råde til hos å se hos polske reiseselskaper fordi det ofte er billigere (det samme gjelder for andre land).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353979-hvor-ville-du-reist/#findComment-3035246
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...