Gå til innhold

Fikk ikke SMS-varsel en dag før time, og nå krev

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo ditt ansvar å plotte timen din inn i kalenderen. Jeg får varsel en dag før jeg har tannlegetime, men jeg husker det jo alltid fra før. Så ja, jeg hadde selvfølgelig betalt.

jeg mistet post-it lappen, men regnet med at jeg ville få påminnelse.

Annonse

Men når de lover å sende en SMS så...

Tannlegen min har advart meg mot å bare stole på smsen for det hender firmaet de betaler gjør feil og glemmer det. Så du må nok betale.

Jeg skriver alle avtaler inn på mobilen min.

Tannlegen min har advart meg mot å bare stole på smsen for det hender firmaet de betaler gjør feil og glemmer det. Så du må nok betale.

Jeg skriver alle avtaler inn på mobilen min.

Jeg fikk ikke noen advarsel. Jeg stolte blindt på den. Jeg betaler derfor ikke. Må jeg betale så avslutter jeg behandlingen der.

Jeg fikk ikke noen advarsel. Jeg stolte blindt på den. Jeg betaler derfor ikke. Må jeg betale så avslutter jeg behandlingen der.

Men sms-varsel er jo bare ekstraservice. Det er jo meningen at du skal huske på timene sjøl.

Men bruk mobilen, og la den ringe en time før avtalen, jeg har rukket mange avtaler pga den og det er bare tannlegen min som har slik ekstraservice, ingen av legene jeg går til.

Annonse

Men sms-varsel er jo bare ekstraservice. Det er jo meningen at du skal huske på timene sjøl.

Men bruk mobilen, og la den ringe en time før avtalen, jeg har rukket mange avtaler pga den og det er bare tannlegen min som har slik ekstraservice, ingen av legene jeg går til.

Jeg forstår argumentet ditt, men når jeg får beskjed om at jeg vil få en påminnelse så stoler man på det.

Jeg forstår argumentet ditt, men når jeg får beskjed om at jeg vil få en påminnelse så stoler man på det.

Du bør vite at du ikke kan stole på SMS.

Det kunne vært en kø på SMSC, for eksempel, slik at den var forsinket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...