Gå til innhold

Fikk ikke SMS-varsel en dag før time, og nå krev

Anbefalte innlegg

Men når de lover å sende en SMS så...

Ja, men du har jo _først_ inngått en avtale om en time. Og det er denne avtalen du nå bryter. Smsen kommer _sekundært_, som en gratis ekstratjeneste. Men det er ikke noe du kan basere deg på.

Netcoms nett var nede en halv dag her for en kort stund tilbake. Skulle alle pasienter som ikke fikk sine sms-er pga dette fritt få utebli?

Jeg tror fornuften i det forstår dette.

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke noen advarsel. Jeg stolte blindt på den. Jeg betaler derfor ikke. Må jeg betale så avslutter jeg behandlingen der.

Jeg er helt sikker på at de like gjerne vil bli kvitt deg, med den innstillingen der. :-)

Annonse

Gjest smil til livet :o)

Jeg fikk ikke noen advarsel. Jeg stolte blindt på den. Jeg betaler derfor ikke. Må jeg betale så avslutter jeg behandlingen der.

Du er voksen å må selv holde oversikt over avtalene dine. Bruk det du trenger for å holde oversikten; mobil (legg inn avtalen + alarm en viss tid før avtalen), filofax, notatbok,post-it lapper. Mister du lappen så ring å spør, slik en annen foreslo. Eller skriv avtalene ned flere steder på en måte som fungerer for deg.

Kanskje dette er noe å ta opp med behandler. Hvordan du skal ta ansvar for selv å huske avtaler?

Det kan de ikke ta for gitt! :)

Er det de som har ansvaret for ditt liv? Eller er det du?

Jeg tror du bare leter etter en unnskyldning for å slippe unna behandlingen. Og da er det kanskje like greit at du slutter, slik at noen som er motivert og interessert kan få slippe til.

Gjest Elextra

Tror ingen firmaer (leverandører) ville forpliktet seg til å sende sms for at en avtale skal være bindende. Hvem som helst kan jo hevde at de ikke har mottatt melding.

Med andre ord: SMS-påminnelse er bare en ekstraservice og manglende melding er ingen unnskyldning for å slippe å betale time du ikke møter til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...