Gå til innhold

Er du en pirat?

Anbefalte innlegg

Gjest Irish Rover
Skrevet

Det er jeg. Jeg henter filmer og musikk hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri? Du må ha et kjedelig liv! :)

Nei, jeg KJØPER masse film og musikk.

Gjest Irish Rover
Skrevet

Nei, jeg KJØPER masse film og musikk.

Du må ha god råd!

Skrevet

Du må ha god råd!

Mener du at de som betaler for maten i butikker også må ha "god råd"?

Gjest Irish Rover
Skrevet

Hvis man vil ha de nyeste filmene uten å gå på kino alene må man laste de ned. Mat er mat.

Skrevet

Hvis man vil ha de nyeste filmene uten å gå på kino alene må man laste de ned. Mat er mat.

Nei, det "må" man åpenbart ikke.

Gjest truttelutt
Skrevet

Nope, men jeg har sikkert noen andre svin på skogen. I'm not even near "perfect".

Skrevet

Du må ha god råd!

Det handler om prioritering. Og jeg sniker heller ikke på trikken, lurer meg inn på kino uten å betale eller lar være å betale tv-lisensen.

Skrevet

Om ikke absolut hver dag - så JA!!

Mye av både programvare, musikk, film..... Jeg er glad for Spotyfy, men det er ikke helt bra. Laster derfor ned mye musikk for bedre lydkvalitet.

Skrevet

Nei det er jeg ikke. Jeg har respekt for yrket kunstner og artist og ønsker et mangfoldig kulturliv. Derfor betaler jeg selvfølgelig for de varene og tjenestene jeg benytter meg av også på det feltet på samme måte som jeg betaler for andre varer og tjenester.

Skrevet

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...