Gå til innhold

Sliten-sint. Få penger gratis.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt klart. Jeg kan oppføre meg som et skikkelig rasshøl om jeg går på kraftig søvmangel, kort lunte og ellers dårlig konsentrasjon, generelt sett dårlig fungering.

Hvis man finner jo i en hund eller katt, synes jeg det er en svært god ide. Selv kjenner nesten ikke noe mer beroligende enn en kosete og malende pus på fanget :-) Et dyr som sier at "deg stoler jeg på, jeg er trygg hos deg, jeg koser meg veldig nå."

Sånn for ordens skyld må jeg si at det er viktig at man vet at man er i stand til å ta det reelle ansvaret før man skaffer seg kjæledyr. Også er vi veldig forskjellige. For noen passer katt bedre enn hund osv.

Kjenner meg alt for godt igjen :)

Tror det har med at man trenger litt ro for å sortere tanker og inntrykk. Når man ikke får den roen, så blir man irritabel. Og så går det ut over andre. Blir man irritert lenge nok, så blir man sint.

En øde øy høres fryktelig forlokkende ut...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...