Gå til innhold

Fjellstøvler - salg i Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest smil til livet :o)

Jeg har glemt igjen fjellstøvlene mine på fjellet. Ringt og de er borte så jeg må kjøpe nye.

Var nye og egentlig dyre, kjøpt på 70% i fjor. Nå er det jo sesong for fjellstøvler så da er det sikkert ikke så mye salg. Men dårlige fjellstøvler er grusomt. Føler at man får det man betaler for. Jeg må ha litt høye, slik at jeg ikke tråkker over så lett.

Noen som vet om salg i Oslo? Eller om noen billige og bra?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354002-fjellst%C3%B8vler-salg-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He, he, må le litt. Glemt fjellskoene på fjellet, hvor ellers liksom.. Har aldri hørt om noen som har glemt fjellskoene på fjellet. Du får ha lykke til med å finne nye :)

he-he, ja det er godt gjort :)

Sånn går det når jeg er så dum å har med meg joggesko til bussen hjem...

Kanskje disse kunne være noe? Vet ikke hva de koster til vanlig, men tror det er litt mer: http://www.gsport.no/Produkt/370888(BC_3)/crispi-besseggen-dame/

Takk, de så gode ut!

Prøver dem i butikken, og bestiller på nett hvis det er stor prisforskjell.

Annonse

Gjest Elextra

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1285945712' post='4445335]

Takk, de så gode ut!

Prøver dem i butikken, og bestiller på nett hvis det er stor prisforskjell.

Ja, jeg har en gammel modell av disse, og de har jeg hatt glede av i mange år :-)

Du burde følge med på annonsene til Oslo sportslager. De ligger på nett.Vanligvis så kommer en del gode fjellstøvler på salg i løpet av høsten. 15 % for medlemmer av DNT.

Mine yndlingsfjellstøvler er disse http://www.sportsnett.no/katalog?n2&gclid=CPf0sPSdsqQCFVMqDgod7yi6zQ

Jeg er alltid stressa med tanke på å glemme enten støvlene eller staver på veien ned fra fjellet.

Du burde følge med på annonsene til Oslo sportslager. De ligger på nett.Vanligvis så kommer en del gode fjellstøvler på salg i løpet av høsten. 15 % for medlemmer av DNT.

Mine yndlingsfjellstøvler er disse http://www.sportsnett.no/katalog?n2&gclid=CPf0sPSdsqQCFVMqDgod7yi6zQ

Jeg er alltid stressa med tanke på å glemme enten støvlene eller staver på veien ned fra fjellet.

Takk for link! Skal følge med.

''Jeg er alltid stressa med tanke på å glemme enten støvlene eller staver på veien ned fra fjellet.''

Staver har jeg ikke, men har aldri tenkt på muligheten engang for at jeg skal klare å glemme igjen fjellstøvlene..

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1285957032' post='4445569]

Takk for link! Skal følge med.

''Jeg er alltid stressa med tanke på å glemme enten støvlene eller staver på veien ned fra fjellet.''

Staver har jeg ikke, men har aldri tenkt på muligheten engang for at jeg skal klare å glemme igjen fjellstøvlene..

Jeg kunne klart å glemme støvlene fordi de ikke får plass i sekken. Livsfarlig å ta på seg andre sko før man er på toget!

Gjest Elextra

Har du SÅ mange yndlingsstøvler? Hvor mange par har du?

Har du SÅ mange yndlingsstøvler? Hvor mange par har du?

Jeg har prestert å gjøre en del feilkjøp... To par sportiva (det ene hadde for myk såle og det andre for stiv), og deretter et par de jeg har nå i et halvt nummer for små. Er det rart jeg synes jeg har dårlig råd om høsten?!?

Annonse

Gjest Elextra

Jeg har prestert å gjøre en del feilkjøp... To par sportiva (det ene hadde for myk såle og det andre for stiv), og deretter et par de jeg har nå i et halvt nummer for små. Er det rart jeg synes jeg har dårlig råd om høsten?!?

;)

Men du skjønte visst ikke at jeg siktet til at du linket til en hel side med støvler - ikke til ett favorittpar.

(forøvrig ante jeg ikke at man kunne velge sålestivhet)

;)

Men du skjønte visst ikke at jeg siktet til at du linket til en hel side med støvler - ikke til ett favorittpar.

(forøvrig ante jeg ikke at man kunne velge sålestivhet)

Sånn går det når man ikke sjekker de linkene man legger ut :-(

De heter Scarpa Hekla GTX

Oi, den så avanser ut.

Veldig god - og veldig dyr! (Det paret som var et halvt nummer for lite benyttes nå av en 13 år gammel nevø. Noen må jo tro at foreldrene hans er helt fjerne som gir ham fjellstøvler til nesten 3000,- ...*s*)

De sportiva støvlene jeg snakket om, med henholdsvis for mye og for stiv såle, var to ulike modeller.

Jeg kunne klart å glemme støvlene fordi de ikke får plass i sekken. Livsfarlig å ta på seg andre sko før man er på toget!

Nettopp :) De hang i en pose utenfor sekken. Enten falt av, eller at posen har løsnet fra sekken i bagasjerommet på bussen. Ikke sett det, og bare tatt med sekken..

Har lært!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...