Gå til innhold

Kort kjole - kan jeg bruke den slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på fest lørdag og skal ha en svart, trang kjole med lange ermer (litt utringa). Kjolen er veldig kort (til midt på lårene) og jeg er "veldig gammel" (40...). ;-)

Til kjolen skal jeg bruke sorte høyhælte sko.

Kjolen ble penest med hudfarget strømpebukse til (ser nesten ut som jeg ikke har strømpebukser på), men jeg er usikker på om det kan virke vulgært for en dame på min alder? ;) Jeg kan evt bruke sorte, tynne, strømpebukser istedet, men ungene mente jeg var lekrest med de hudfargede ;-)

Hva tenker dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Jeg er eldre enn deg og jeg har et slikt antrekk du beskriver på jobb i dag, bortsett fra at strømpebuksa er tykk og mørkebrun og jeg synes ikke det er vulgært:-)

Alle går jo slik nå, så jeg tror ingen vil tenke på deg som vulgær.

Skrevet

Nei, du er ikke for gammel! Stol på magefølelesen og ungene - og kos deg på festen :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Har forstått det slik at du er nett i skikkelsen, og føler meg rimelig sikker på at du blir litt av et støkke i dette antrekket ;).

Synes mao det er helt greit og ikke vulært.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har et par slike kjoler. Jeg var i et bryllup nylig, og det var eldre damer enn meg med kjole i samme sjanger.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Og så bruker jeg støvletter isteden for sko, så da blir det jo ikke helt samme likevel, men står fast på at det ikke er vulgært.

Skrevet

Gå for hudfarget strømpebukse og vær stolt av deg selv :)

Skrevet

...til alle som svarte - og thænk God at alle var enige ;)

Da blir det framvisning av lekre lår (de _blir_ lekre med den strømpebuksa på ;-)) i minikjole på lørdag kveld ;-P

Skrevet

...til alle som svarte - og thænk God at alle var enige ;)

Da blir det framvisning av lekre lår (de _blir_ lekre med den strømpebuksa på ;-)) i minikjole på lørdag kveld ;-P

Hvis du har bein til sånt, er det bare å kjøre på. Ha det moro! :)

Gjest verinoca
Skrevet

Hadde i grunn tenkt på å spørre om det samme selv - er noen-og-tredve, og usikker på en kjole som går 6-7 cm over knærne.

Tar denne tråden som et grønt lys ;-)

Skrevet

Hadde i grunn tenkt på å spørre om det samme selv - er noen-og-tredve, og usikker på en kjole som går 6-7 cm over knærne.

Gjør det - you go, girl :.) Hm, et uttrykk jeg har adoptert fra min eldste, men er sikker på at det passer på deg...

Skrevet

Hvis du har bein til sånt, er det bare å kjøre på. Ha det moro! :)

Takk skal du ha :))

Festen var super, men strømpebuksa revna etter to minutter, så det ble sort allikevel - faktisk er jeg nesten glad for det for jeg fikk masse komplimenter for flott antrekk :)

Skrevet

Glad for å kunne hjelpe ;-)

Skrevet

Sorte strømpebukser er mest sexy!

Det ble sorte strømpebukser pga at den hudfarga ble hull i rett før jeg skulle gå ;))

Fikk masse komplimenter for antrekket, så det ble bra nok uansett ;)

Gjest Gavonni
Skrevet

Det ble sorte strømpebukser pga at den hudfarga ble hull i rett før jeg skulle gå ;))

Fikk masse komplimenter for antrekket, så det ble bra nok uansett ;)

Sexy! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...