Gjest togli Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg skal på fest lørdag og skal ha en svart, trang kjole med lange ermer (litt utringa). Kjolen er veldig kort (til midt på lårene) og jeg er "veldig gammel" (40...). ;-) Til kjolen skal jeg bruke sorte høyhælte sko. Kjolen ble penest med hudfarget strømpebukse til (ser nesten ut som jeg ikke har strømpebukser på), men jeg er usikker på om det kan virke vulgært for en dame på min alder? Jeg kan evt bruke sorte, tynne, strømpebukser istedet, men ungene mente jeg var lekrest med de hudfargede ;-) Hva tenker dere om dette? 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg er eldre enn deg og jeg har et slikt antrekk du beskriver på jobb i dag, bortsett fra at strømpebuksa er tykk og mørkebrun og jeg synes ikke det er vulgært:-) Alle går jo slik nå, så jeg tror ingen vil tenke på deg som vulgær. 0 Siter
Angustia Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Nei, du er ikke for gammel! Stol på magefølelesen og ungene - og kos deg på festen :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Har forstått det slik at du er nett i skikkelsen, og føler meg rimelig sikker på at du blir litt av et støkke i dette antrekket . Synes mao det er helt greit og ikke vulært. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har et par slike kjoler. Jeg var i et bryllup nylig, og det var eldre damer enn meg med kjole i samme sjanger. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Og så bruker jeg støvletter isteden for sko, så da blir det jo ikke helt samme likevel, men står fast på at det ikke er vulgært. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Gå for hudfarget strømpebukse og vær stolt av deg selv 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Show what you got and go for it!!! :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 ...til alle som svarte - og thænk God at alle var enige Da blir det framvisning av lekre lår (de _blir_ lekre med den strømpebuksa på ;-)) i minikjole på lørdag kveld ;-P 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 ...til alle som svarte - og thænk God at alle var enige Da blir det framvisning av lekre lår (de _blir_ lekre med den strømpebuksa på ;-)) i minikjole på lørdag kveld ;-P Hvis du har bein til sånt, er det bare å kjøre på. Ha det moro! 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Hadde i grunn tenkt på å spørre om det samme selv - er noen-og-tredve, og usikker på en kjole som går 6-7 cm over knærne. Tar denne tråden som et grønt lys ;-) 0 Siter
Angustia Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Hadde i grunn tenkt på å spørre om det samme selv - er noen-og-tredve, og usikker på en kjole som går 6-7 cm over knærne. Tar denne tråden som et grønt lys ;-) Gjør det - you go, girl :.) Hm, et uttrykk jeg har adoptert fra min eldste, men er sikker på at det passer på deg... 0 Siter
Gjest Gavonni Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Sorte strømpebukser er mest sexy! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Hvis du har bein til sånt, er det bare å kjøre på. Ha det moro! Takk skal du ha ) Festen var super, men strømpebuksa revna etter to minutter, så det ble sort allikevel - faktisk er jeg nesten glad for det for jeg fikk masse komplimenter for flott antrekk 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Hadde i grunn tenkt på å spørre om det samme selv - er noen-og-tredve, og usikker på en kjole som går 6-7 cm over knærne. Tar denne tråden som et grønt lys ;-) Glad for å kunne hjelpe ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Sorte strømpebukser er mest sexy! Det ble sorte strømpebukser pga at den hudfarga ble hull i rett før jeg skulle gå ) Fikk masse komplimenter for antrekket, så det ble bra nok uansett 0 Siter
Gjest Gavonni Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Det ble sorte strømpebukser pga at den hudfarga ble hull i rett før jeg skulle gå ) Fikk masse komplimenter for antrekket, så det ble bra nok uansett Sexy! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.