Gjest overfladisk Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg får inntrykk av at hvis en åpner seg for mye så er klagete og om en er litt overfaldisk og snakker om vær og vind så er man en kjedelig person. Selv liker jeg å snakke om meg selv og mine interesser. Men når mine interesser ikke stemmer med ens annens interesser så får en ikke så mye å interessant å snakke om hvis den andre er litt overfaldisk. Jeg liker ikke å åpne meg for mennesker som ikke selv åpner seg. Foretrekker du at andre personer er åpne med deg og forteller om et som de sliter med eller foretrekker du at de ikke forteller noe særlig om seg selv? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 ''Jeg får inntrykk av at hvis en åpner seg for mye så er klagete'' En kan gjerne være litt åpen, men man bør jo ikke komme med for mye negativt helt innledningsvis i en samtale. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.