trollemor;o) Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Hehe. Min filosofi er at selv om jeg er fæl på innsiden, kan jeg i allefall prøve å se best mulig på utsiden. I hvertfall når jeg syns synd på meg selv. hahaha, jeg er så fin på innsiden jeg at jeg driter i det ytre ;-P 0 Siter
cathlin Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Skrevet 1. oktober 2010 Jeg må ha minst to par! Ett vanlig par og ett goretex. Kan du skaffe meg det før Luksusfellen kommer og ordner opp hos deg? Klart det. Vil du ha en Houdini også? 0 Siter
cathlin Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Skrevet 1. oktober 2010 hahaha, jeg er så fin på innsiden jeg at jeg driter i det ytre ;-P Bra for deg:-) 0 Siter
frosken Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Klart det. Vil du ha en Houdini også? Jepp! Og supersekk. På forhånd takk:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Skrevet 1. oktober 2010 Du tuller nå, ikke sant? Leste overskrifta og så for meg at åtteåringen din forsvant fra SFO og var savnet noen timer. Hvis du ikke takler humoren min LA VÆR Å LES innlegget. 0 Siter
sant å si Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Hvis du ikke takler humoren min LA VÆR Å LES innlegget. Jojo, håpet jo egentlig at det var en spøk - men i disse forbrukstider er det jo aldri godt å vite. Dessuten var det jo umulig å gjette seg til innholdet ut fra overskrifta, så jeg tillot meg å lese det 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Synes overskriften var _svært_ upassende:( 0 Siter
Gjest oppmerksomhettriks Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Synes overskriften var _svært_ upassende:( ja det er det!!!!! 0 Siter
Gjest winda Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 ja det er det!!!!! Noen har også litt sans for humor :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Noen har også litt sans for humor :-) Da viser en det gjennom smiletegn etc. Overskriften kan gi mange en skikkelig ubehagelig overraskelse... 0 Siter
Gjest rosarød Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg hadde en tilsvarende opplevelse for noen uker siden. Svei av 6.000 på ei jakke jeg da. Kanskje det kan være til noen trøst? 0 Siter
Gjest winda Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Da viser en det gjennom smiletegn etc. Overskriften kan gi mange en skikkelig ubehagelig overraskelse... Ikke den størsten traumen man kan få, man kommer seg fort etter den, Ihvertfall gjorde jeg det. Ikke fikk jeg noen skader heller :-) 0 Siter
rose23 Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Om du ikke er millionær ville jeg heller satt pris på at jeg hadde råd til å betale alle regninger enn en dyr kåpe... ++++ Det er ikke slik at det løser seg for alle som i Luksusfellen... 0 Siter
tonie Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Pøsj, sånt skjer. Hvis det er en god og varm kåpe kan du jo bare ha den på inne også, så sparer du litt på ved:) 0 Siter
cathlin Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Skrevet 1. oktober 2010 Synes overskriften var _svært_ upassende:( Det var leit:-( 0 Siter
cathlin Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Skrevet 1. oktober 2010 Om du ikke er millionær ville jeg heller satt pris på at jeg hadde råd til å betale alle regninger enn en dyr kåpe... ++++ Det er ikke slik at det løser seg for alle som i Luksusfellen... Jeg setter pris på en god kåpe. 0 Siter
cathlin Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Skrevet 1. oktober 2010 Pøsj, sånt skjer. Hvis det er en god og varm kåpe kan du jo bare ha den på inne også, så sparer du litt på ved:) Ja, jeg kan bo i den. Så sparer jeg husleie. 0 Siter
cathlin Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Skrevet 1. oktober 2010 Da viser en det gjennom smiletegn etc. Overskriften kan gi mange en skikkelig ubehagelig overraskelse... Skal jeg ringe etter sykebilen? 0 Siter
morsan Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 ''Jeg er litt usikker på om jeg da bare MÅ ha slik veske også, for å matche brillene liksom?'' Svaret er nei! Hjelpsom hilsen *he he* Basert på _prisen_ på slike vesker, er jeg mest glad for akkurat det svaret der! :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Skal jeg ringe etter sykebilen? Du bør tone slike saker ned. "Grusom opplevelse" trigger kanskje noe i misbrukte personer. At du gjør narr av meg, hjelper ikke dem som faktisk reagerer.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.