Gå til innhold

Grusom opplevelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du bør tone slike saker ned. "Grusom opplevelse" trigger kanskje noe i misbrukte personer.

At du gjør narr av meg, hjelper ikke dem som faktisk reagerer....

En misbrukt person med store flash-backs må faktisk forholde seg til hverdagen. Har du tenkt på at vi også leser aviser?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

37

• frosken

11

• Mandolaika

8

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, jeg kan bo i den. Så sparer jeg husleie.

Hehe, denne kåpa er jo tidenes sparekjøp! Finnes den i familiestørrelse også, tro?

Skrevet

Jeg trodde pumps var for bestemødre... Men det er selvfølgelig fordi jeg alltid finner en undskyldning for å bruke joggesko...

Pumps er selvsagt i tiden nå, akkurat som så mye annet fra 80-åra: Treholt-saken i alle aviser, a-ha er på turné, på kinoene viser de Karate Kid og Wall Street... osv

Skrevet

Du bør tone slike saker ned. "Grusom opplevelse" trigger kanskje noe i misbrukte personer.

Kanskje hvis jeg sier Hei! kan noen ha hatt en fæl opplevelse med noen som sa hei til dem. I hvertfall hvis jeg sier BØ. Det kan sette i gang alvorlige retraumatisering. Huff.

Skrevet

Hehe, denne kåpa er jo tidenes sparekjøp! Finnes den i familiestørrelse også, tro?

Den finnes sikkert opp til 44 eller noe. Så det kommer an på hvor tynne eller tykke dere er. 44 tror jeg skal gå til 2 tynne.

Skrevet

Når jeg tenker over det, hidi. Kan jeg be deg om å steine meg? Jeg fortjener ikke å leve. Jeg skaper så alvorlige traumer i andre mennesker. Kan du hjelpe meg? Du er jo i gang allerede.

Gjest smil til livet :o)
Skrevet

De i butikken sa det kunne passe med pumps. Jeg vet da svarte hva pumps er.

Overraskende mange som tok dette ille opp...

Skjønner problemstillingen veldig godt :o) Ting må jo matche! Ellers blir det bare rot. Foreslår at du kjøper inn en garderobe som står i stil til kåpen, pluss den dyre sekken. Og så kan Luksusfellen ordne opp for deg. Det er jo så vanskelig å disponere disse pengene. Skjønne hva man har råd til og ikke. Forstå at forbrukslån er dyrt, og at det er den effektive renten som teller.

Når jeg har kjøpt pumps er det pensko jeg kan bruke ute (og inne, kommer litt an på). Det har de kalt det i butikken også. Litt høye hæler må det være, men det trenger ikke å være stilletthæler. Eller du kan ha platåpumps. Der det er bygget opp foran også. Ser ut som du svinser rundt på stiletthæler, mens de egentlig ikke er så høye eller vanskelige/vonde å gå på i det hele tatt. Finnes mange stygge utgaver av slike. Så pass på å ikke ødelegg matchingen med innkjøp av dyre stygge pumps ;)

Sett googlingen om pumps i et annet innlegg, for meg er bildene der pensko til innebruk (ihvertfall om vinteren).

Når jeg handler på salg tjener jeg penger jeg. Kjøper jeg på 70 % tjener jeg avslaget. Så når jeg handler går jeg i pluss. Kanskje jeg også må kontakte luksusfellen?

Gjest fra ei som har blitt både misbrukt og anna
Skrevet

Nei vettu ka, de som reagerer burde heller jobbe med reaksjonene sine. Makan til overreagering da. Overskriften er grei, reaksjonen din ikke så mye.

Skjønner du ikke ironi,sette ting på spissen, har du ikke humor?

Gjest smil til livet :o)
Skrevet

På seg selv kjenner man ikke alltid andre...

Skrevet

Stor trøsteklem!

Men jeg har det faktisk værre - brente tungen på kaffe latten i dag! *hulk*

Gjest verinoca
Skrevet

Uff, hidi... ikke gjør deg sånn til offer. cathlin er jo selvironisk så det holder. Og vi er på Åpent forum, altså.

hidi, the scorpion
Skrevet

Uff, hidi... ikke gjør deg sånn til offer. cathlin er jo selvironisk så det holder. Og vi er på Åpent forum, altså.

Da forventer jeg et smil e.l bak overskriften.

Gjest oppmerksomhettriks
Skrevet

Nei vettu ka, de som reagerer burde heller jobbe med reaksjonene sine. Makan til overreagering da. Overskriften er grei, reaksjonen din ikke så mye.

Skjønner du ikke ironi,sette ting på spissen, har du ikke humor?

dere må skamme dere!!!!!!

Skrevet

Stor trøsteklem!

Men jeg har det faktisk værre - brente tungen på kaffe latten i dag! *hulk*

Takk! Endelig noen som forstår:-)

Mm, det er ikke godt å brenne seg på tunga. Nå har også tiden kommet da leppene blir tørre og sprekker opp. Og kulda setter inn. Tid for ull!

Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1285959246' post='4445622]

Overraskende mange som tok dette ille opp...

Skjønner problemstillingen veldig godt :o) Ting må jo matche! Ellers blir det bare rot. Foreslår at du kjøper inn en garderobe som står i stil til kåpen, pluss den dyre sekken. Og så kan Luksusfellen ordne opp for deg. Det er jo så vanskelig å disponere disse pengene. Skjønne hva man har råd til og ikke. Forstå at forbrukslån er dyrt, og at det er den effektive renten som teller.

Når jeg har kjøpt pumps er det pensko jeg kan bruke ute (og inne, kommer litt an på). Det har de kalt det i butikken også. Litt høye hæler må det være, men det trenger ikke å være stilletthæler. Eller du kan ha platåpumps. Der det er bygget opp foran også. Ser ut som du svinser rundt på stiletthæler, mens de egentlig ikke er så høye eller vanskelige/vonde å gå på i det hele tatt. Finnes mange stygge utgaver av slike. Så pass på å ikke ødelegg matchingen med innkjøp av dyre stygge pumps ;)

Sett googlingen om pumps i et annet innlegg, for meg er bildene der pensko til innebruk (ihvertfall om vinteren).

Når jeg handler på salg tjener jeg penger jeg. Kjøper jeg på 70 % tjener jeg avslaget. Så når jeg handler går jeg i pluss. Kanskje jeg også må kontakte luksusfellen?

Jepp. Du kan få lov til å bli kandidaten etter meg.

*snill*

AneM1365380603
Skrevet

Ja, jeg kan bo i den. Så sparer jeg husleie.

Jakka sparer du inn på et øyeblikk :o)

Skrevet

Jakka sparer du inn på et øyeblikk :o)

Har jeg nevnt hvor godt jeg liker deg! :-)

Skrevet

Synes overskriften var _svært_ upassende:(

Har ikke lest heile tråden, men etter snart 10 mnd på DOL oppfatter jeg cathlin som ei svært humoristisk og sjølironisk dame - ingen grunn til å føle seg tråkka på tærne :-)

Gjest verinoca
Skrevet

Da forventer jeg et smil e.l bak overskriften.

Forvent i vei du, men når noe ikke tilsvarer dine forventninger betyr det ikke automatisk at det er et angrep på deg.

Skrevet

ja det er det!!!!!

''ja det er det!!!!!

– oppmerksomhettriks''

Når noen reagerer så negativt på en humoristisk tråd som denne, så lurer jeg på om de sliter med sjalusiproblematikk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...