Gå til innhold

Grusom opplevelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

37

• frosken

11

• Mandolaika

8

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

minner meg om den kjolen jeg kjøpte til over 800 kroner for et halvt år siden. Den så så fint ut der og da, men da jeg kom hjem så passet den ikke i det hele tatt. Så utrolig kjipt.Hvordan er det så skulle selge en kjole på Finn eller andre steder? Synes den er for fin til Freetex

"Den så så fint ut der og da, men da jeg kom hjem så passet den ikke i det hele tatt."

Hvorfor leverte du den ikke tilbake?

Gjest knutemor
Skrevet

"Den så så fint ut der og da, men da jeg kom hjem så passet den ikke i det hele tatt."

Hvorfor leverte du den ikke tilbake?

Fordi jeg kjøpte den en vinter med tanke på å ha noe fint til sommeren. Vet ikke hvordan det er å skulle bytte noe etter et halvt år.

Skrevet

Det er bare mennesker som lever i et overflodssamfunn som kan diskutere slike ting. Synes du misbruker språket litt når du kjennetegner dette som en grusom opplevelse.

Skrevet

Fordi jeg kjøpte den en vinter med tanke på å ha noe fint til sommeren. Vet ikke hvordan det er å skulle bytte noe etter et halvt år.

Ok, 30 dagers åpent kjøp er vel det meste man kan regne med, tror jeg.

Skrevet

Uff. De har jeg sett før. Syns litt synd på dem.

Ja jeg ler av den siste (i det opptaket med de franske nyhetsankerne), men setter også latteren litt i halsen for det ser direkte vondt ut..

Gjest knutemor
Skrevet

Det er bare mennesker som lever i et overflodssamfunn som kan diskutere slike ting. Synes du misbruker språket litt når du kjennetegner dette som en grusom opplevelse.

men du forsto sikkert at det var en anelse ironi her?

Skrevet

''Det er bare mennesker som lever i et overflodssamfunn som kan diskutere slike ting''.

Ja, det er hevet over enhver tvil! Og caitlin ironiserer over dette, og nettopp på egen bekostning, føler jeg.

''Synes du misbruker språket litt når du kjennetegner dette som en grusom opplevelse.''

Tror som sagt at du feiltolker henne. Språk er som kjent makt, men er ganske sikker på at du misforstår innlegget.

Skrevet

Du vet ikke hva jeg føler og om hva.

Skrevet

Ironi er et fint dyr, men noen mennesker er ikke gode på å gjenkjenne dyr, tydeligvis.

Skrevet

''Det er bare mennesker som lever i et overflodssamfunn som kan diskutere slike ting''.

Ja, det er hevet over enhver tvil! Og caitlin ironiserer over dette, og nettopp på egen bekostning, føler jeg.

''Synes du misbruker språket litt når du kjennetegner dette som en grusom opplevelse.''

Tror som sagt at du feiltolker henne. Språk er som kjent makt, men er ganske sikker på at du misforstår innlegget.

Jeg leste kun hennes innlegg. Etter at jeg hadde svart, leste jeg flere innlegg, og skjønte ganske raskt at det var ironisk. Og heldigvis for det. :-)

Skrevet

Du vet ikke hva jeg føler og om hva.

Nei da, men se mitt svar til Angustia.

Skrevet

men du forsto sikkert at det var en anelse ironi her?

Se mitt svar til Angustia.

Skrevet

Ironi er et fint dyr, men noen mennesker er ikke gode på å gjenkjenne dyr, tydeligvis.

Jeg leste kun hennes innlegg. Etter at jeg hadde svart, leste jeg flere innlegg, og skjønte ganske raskt at det var ironisk. Og heldigvis for det. :-)

Er vel en god regel å lese hele tråden før man svarer, men det har man ikke alltid tid til.

Skrevet

Er vel en god regel å lese hele tråden før man svarer, men det har man ikke alltid tid til.

Jeg tror nok de fleste skjønte dette var ironisk etter å kun ha lest trådstarters innlegg ;) Jeg lo iallefall godt av henne :)

Oppfattelsen av ironi avhenger sikkert også litt av dagsform og humør :)

Skrevet

Jeg tror nok de fleste skjønte dette var ironisk etter å kun ha lest trådstarters innlegg ;) Jeg lo iallefall godt av henne :)

Oppfattelsen av ironi avhenger sikkert også litt av dagsform og humør :)

"Jeg tror nok de fleste skjønte dette var ironisk etter å kun ha lest trådstarters innlegg ;) Jeg lo iallefall godt av henne :)

Oppfattelsen av ironi avhenger sikkert også litt av dagsform og humør :)"

Joda, men jeg kjenner ikke det nicket så godt og det finnes jo faktisk folk som mener sånne ting, så jeg tenkte det var best å safe med å ta innlegget seriøst først. :-)

Skjønte ganske kjapt at det var ironisk etterpå.

Skrevet

"Jeg tror nok de fleste skjønte dette var ironisk etter å kun ha lest trådstarters innlegg ;) Jeg lo iallefall godt av henne :)

Oppfattelsen av ironi avhenger sikkert også litt av dagsform og humør :)"

Joda, men jeg kjenner ikke det nicket så godt og det finnes jo faktisk folk som mener sånne ting, så jeg tenkte det var best å safe med å ta innlegget seriøst først. :-)

Skjønte ganske kjapt at det var ironisk etterpå.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...