Gjest GA Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Kanskje jeg skkal vurdere å ta ut av eska, for aller aller første gang, det krumkakejernet jeg var så 'heldig' å få i julegave i 1999? Jeg har arvet et kromkakejern etter min ene bestemor. Husker guttungen var helt sjokkert da oldemoren hans (min andre bestemor) fikk et drypp og havnet på sykehus og var skikkelig dårlig. "Men, hvem skal bake kromkaker da?!" Heldigvis er hun istand til å bake kromkakene selv fremdeles, 92 år gammel.. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 ''Lager du kakene selv, eller blir de syv sortene kjøpt inn? '' Ingen av delene. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Takk:-) Hva gjør du lørdagskveld, forresten? Jeg skal ha hekleparty hjemme hos meg, og du er selvsagt innvitert. Jeg stiller opp med sprøstekt goro og nisseboller! 0 Siter
cathlin Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg stiller opp med sprøstekt goro og nisseboller! :-* 0 Siter
Angustia Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Ja, for ikke å snakke om alle som har vandret i ansjos (vandret i hans ljos)! Med vennlig hilsen PS: epost! ''Ja, for ikke å snakke om alle som har vandret i ansjos (vandret i hans ljos)!'' Haha! Her ser vi fram til juleansjosen og postkortet fra min eks-svigerinne som titulerer meg med "sister in love". Ho omtaler alle svigers som "in loves", og det er så bedårende at det ikke kunne falle meg inn å rette på det :-D 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg baker selv, og det kribler ikke det allerminste. Det kommer det heller ikke til å gjøre før i desember. vent til advent! Baker heller ikke før desember. Elsker adventstid og jul. :-) 0 Siter
Sør Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 ''Ja, for ikke å snakke om alle som har vandret i ansjos (vandret i hans ljos)!'' Haha! Her ser vi fram til juleansjosen og postkortet fra min eks-svigerinne som titulerer meg med "sister in love". Ho omtaler alle svigers som "in loves", og det er så bedårende at det ikke kunne falle meg inn å rette på det :-D Remember that if marriage is illegal, only outlaws will have inlaws! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.