Gjest MSNgjøk Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Windows Live Essentials og Windows Live Messenger, er det to forskjellige program? Så på VG nå, at "Ny Messenger-versjon «snakker» med Facebook" http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10041053 Noen som har prøvd denne? Den jeg har heter Windows Live Messenger, men ble usikker på om dette er en type program, Windows Live Essentials et annet. 0 Siter
Gjest Grisebingen Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Windows Live Essentials inkludere mail og en 5-6 andre programmer som jeg ikke husker navnet på. 0 Siter
Gjest MSNgjøk Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Windows Live Essentials inkludere mail og en 5-6 andre programmer som jeg ikke husker navnet på. Altså, et annet program? Vet du om msn plus fungerer sammen med det Live Essentials? 0 Siter
Gjest Grisebingen Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Altså, et annet program? Vet du om msn plus fungerer sammen med det Live Essentials? MSN Plus fungerer sammen med Messenger ja. Essentials er programmer som ikke har noe med Messenger å gjøre. Du kan velge å ikke installere de andre programmene, det gjør jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.