Gå til innhold

kennel i oslo/østlandsområdet anbefalinger?

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har ikke selv hatt hunden min på kennel, men Standal katte og hundehotell i Hakadal skal være bra. Oslo kennel og hundepark skal også være ok :o)

Skrevet

Jeg har hørt veldig mye negativt om Gardermoen. De har visst blitt anmeldt flere ganger også.

Gardermoen Hunde og kattehotell har nye eiere fra i sommer av og så vidt meg bekjent mange fornøyde kunder. :) Hvordan de forrige eierene drev skal jeg ikke uttale meg om.

Skrevet

ok:)) vet du om det har vært gjort noen undersøkelser her, med tanke på kvalitet? så man kan luke ut noen useriøse.

Jeg vet ikke om noen undersøkelser dessverre. En god regel er jo mindre kennel- jo bedre. Få hunder gir mindre støy og stress og mer individuell oppfølgning.

Om du spør på Canis eller Hundesonen vil du helt sikkert få mange anbefalinger basert på egenerfaring :)

candyqueen_83
Skrevet

Gardermoen Hunde og kattehotell har nye eiere fra i sommer av og så vidt meg bekjent mange fornøyde kunder. :) Hvordan de forrige eierene drev skal jeg ikke uttale meg om.

Ok, da skal jeg ikke uttale meg om de nye ;O)

Gjest Vidar Vaskebjørn
Skrevet

Jeg har hørt positivt om både Gardermoen hunde og kattehotell http://www.gmoen-hundogkatt.no/ og Binas http://www.binas.no/.

Det er mange private som også passer hunder, og det til gunstige priser. Har ei venninne som tar 1000,- pr uke(mat må bringes selv).

Hun har mange faste kunder så jeg regner med at de er fornøyd.

For min del så hadde jeg mye heller levert hunden min(hvis jeg hadde hatt) til en privat hvor hunden fikk kos og mye mosjon, og i tillegg hadde jeg spart mye penger :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...