meg__123! Skrevet 2. oktober 2010 Skrevet 2. oktober 2010 Tenkte jeg skulle det en måned, og lurer litt på hva som "skjer" da.. Blødde dere mye, mye smerter? ned/ opp i vekt? Vet det kommer litt an på person til person, men nysgjerrig likevel... 0 Siter
Gjest dizzymom Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Da jeg sluttet med Ceracette som er en østrogenfri p-pille? Ble jeg veldig svimmel da jeg sluttet, fikk flere svimmelhetsanfall der jeg måtte sette meg ned... Ceracette gjorde at jeg mistet mensen, men den kom tilbake en mnd etter at jeg sluttet med de. 0 Siter
Gjest anbefales ikke Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Hvorfor skal du ta en pause? Det anbefales ikke å ta pause fra p-pillene (hvis du antar du kommer til å begynne på dem igjen anske snart). De fleste bivirkningene, både mindre og alvorlige som blodpropp, oppstår like etter man begynner på pillene, enten første gang eller etter en pause. Hvis det er gynekologen / legen som anbefaler en pause av andre medisinske årsaker er det selvsagt noe helt annet. Da blir du jo fulgt opp av legen. 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Skrevet 3. oktober 2010 Hvorfor skal du ta en pause? Det anbefales ikke å ta pause fra p-pillene (hvis du antar du kommer til å begynne på dem igjen anske snart). De fleste bivirkningene, både mindre og alvorlige som blodpropp, oppstår like etter man begynner på pillene, enten første gang eller etter en pause. Hvis det er gynekologen / legen som anbefaler en pause av andre medisinske årsaker er det selvsagt noe helt annet. Da blir du jo fulgt opp av legen. jeg snakket med legen og han sa at jeg kunne ta et opphold på en mnd for og se om jeg merket forskjell, og skal da bytte merke om jeg merket noe.. 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Skrevet 3. oktober 2010 Da jeg sluttet med Ceracette som er en østrogenfri p-pille? Ble jeg veldig svimmel da jeg sluttet, fikk flere svimmelhetsanfall der jeg måtte sette meg ned... Ceracette gjorde at jeg mistet mensen, men den kom tilbake en mnd etter at jeg sluttet med de. ok, hvorfor ble du svimmel tro? Får ikke håpe jeg blir det :s 0 Siter
Gjest dizzymom Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 ok, hvorfor ble du svimmel tro? Får ikke håpe jeg blir det :s Er nok pga den hormelle endringen. De i overgangsalderen blir f.eks. svimmel... men var bare i en periode da :-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Skrevet 3. oktober 2010 Er nok pga den hormelle endringen. De i overgangsalderen blir f.eks. svimmel... men var bare i en periode da :-) hørtes ikke veldig behagelig ut uansett 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.