Gå til innhold

Om vennelister på FB...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne på profilen til ei venninne nå i dag. Der sto det at hun har over sju hundre venner, men når jeg går inn for å se på vennene hennes, står det plutselig at hun har 400.

Hvorfor får jeg ikke opp resten?

Videoannonse
Annonse
Gjest verinoca
Skrevet

Det samme har jeg oppdaget. Det stopper på 400, av en eller annen grunn. Noen har jo reservert seg mot å bli sett av andre enn vennene på FB, men at de resterende skulle utgjøre akkurat 400 er uansett pussig.

Skrevet

Det er sikkert gode venner siden hun har 700 stk ;) Teller dere virkelig venner på fb...

Skrevet

Det er sikkert gode venner siden hun har 700 stk ;) Teller dere virkelig venner på fb...

Man teller de jo ikke... nummeret står der! :)

Gjest Frk Rosenkranz
Skrevet

Kanskje hun har hatt en opprydning da og slettet de hun absolutt ikke kjente og kjendiser :D nå er det bare venner av venner, venner av naboer,

noen få kjendiser, og 3-4 nære venner på lista :D

Skrevet

Nei, jeg talte ikke, og jeg bryr mer i grunnen fint lite om antallet venner.

Saken var som sagt at hun i følge profilen hennes at hadde x antall venner, men når jeg gikk inn for å se på vennelista var det plutselig redusert til 400. Altså var nesten halvparten forsvunnet i løse lufta. De som jeg fikk opp, sto for øvrig i alfabetisk rekkefølge, og hun hadde tydeligvis ingen venner på lista med forbokstav M og utover.

Og i tilfelle du lurer på hvorfor jeg bet meg merke i akkurat dette, så var det fordi jeg så etter en person (som altså kommer etter M i alfabetet) som jeg lurte på om hun hadde på vennelista.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...