Gå til innhold

efexor depot

Anbefalte innlegg

Gjest tar jeg
Skrevet

Jeg tar 225 efexor, a 3 x 75. Finnes det depot a 225?

Er det andre som har erfart at det er ett vesentlig skille ang effekt mellom 150 og 225?

Skrevet

det finnes 150 mg efexor depot også. ja det blir en forskjell mellom de dosene.

men når man bruker depot så tar man tablettene 1 gang i døgnet, fordi depot har 24 timers virketid. så om du tar 150 tablett og en 75 mg tabl i gang i døgnet, så vil det holde

Gjest tar jeg
Skrevet

det finnes 150 mg efexor depot også. ja det blir en forskjell mellom de dosene.

men når man bruker depot så tar man tablettene 1 gang i døgnet, fordi depot har 24 timers virketid. så om du tar 150 tablett og en 75 mg tabl i gang i døgnet, så vil det holde

Når kan man begynne seponering? se an selv eller via legen? Legen vil jo som regel det samme som jeg vil, det er min erfaring

Skrevet

Jeg gikk i sin tid på 150-75mg. Tok da hele dosen på morgenen. Jeg var helt oppi 300mg en periode, også da med hele dosen på morgenen.

Efexor er for øverig blant de antidepressiva som regnes som en av verstingene når det gjelder sepneringssymptomer. Jeg opplevde dette selv en gang jeg fant ut at jeg ville trappe ned på egenhånd. Meget ubehagelig, du vil ikke ha det. Ta heller kontakt med legen din osm kan lage en nedtrappingsplan.

Skrevet

Jeg gikk i sin tid på 150-75mg. Tok da hele dosen på morgenen. Jeg var helt oppi 300mg en periode, også da med hele dosen på morgenen.

Efexor er for øverig blant de antidepressiva som regnes som en av verstingene når det gjelder sepneringssymptomer. Jeg opplevde dette selv en gang jeg fant ut at jeg ville trappe ned på egenhånd. Meget ubehagelig, du vil ikke ha det. Ta heller kontakt med legen din osm kan lage en nedtrappingsplan.

Støt har jeg kjent på, men dette har jeg forstått bare er forbigående ved for rask seponering. Men den dagen en begynner seponering vil vel støt være en naturlig bivirkning

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...