Gjest tør du å gi et ærlig svar? På forhånd takk Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 på hva du tror og tenker om meg.... Hvilket bilde har du dannet deg av meg etter slik du har sett meg her på dol? 0 Siter
Gjest merkelig innlegg Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Skulle han eller vi forstå hvem du er? 0 Siter
siameser Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Skulle han eller vi forstå hvem du er? Fagpersoner og webmaster kan se hvilken e-postadresse innlegg er sendt fra. 0 Siter
Gjest merkelig innlegg Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Fagpersoner og webmaster kan se hvilken e-postadresse innlegg er sendt fra. Ja, men de jobber da ikke på den måten. 0 Siter
Gjest KKAKAKA Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 han digger deg fortsatt sikkert!!!! 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 han digger deg fortsatt sikkert!!!! Hvis du ikke har noe annet å bidra med, så foreslår jeg at du snart tar en lengre pause fra dol. 0 Siter
Gjest tør du gi et ærlig svar? På forhånd takk Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 han digger deg fortsatt sikkert!!!! Er vel mer ute etter å høre at han synes jeg er en j.... drittsekk uten sidestykke, enn at han "digger" meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.