Missimo Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg sitter her og doler og får snart besøk Deilig og rolig 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Startet dagen med spinning langkjøring. Nå vasker jeg klær og slapper av, doler og leser litt. Skjer ikke mye mer i dag er jeg redd. Minstemann er ute og leker og mannen jobber ute, bygger veranda. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg diller på nettet og kjeder meg. Det regner og er trist ute, så jeg har ikke det store tiltaktet idag. 0 Siter
Missimo Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Skrevet 3. oktober 2010 Jeg diller på nettet og kjeder meg. Det regner og er trist ute, så jeg har ikke det store tiltaktet idag. Det regner og er trist ute her også. Synes egentlig søndager er kjedelige jeg og, men i dag var det litt deilig å slappe av 0 Siter
Missimo Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Skrevet 3. oktober 2010 Startet dagen med spinning langkjøring. Nå vasker jeg klær og slapper av, doler og leser litt. Skjer ikke mye mer i dag er jeg redd. Minstemann er ute og leker og mannen jobber ute, bygger veranda. Wow, startet dagen med spinning du, så flink du er Jeg har nok ikke vært ute ennå, men planlegger en sykkeltur hvis det ikke begynner å regne da. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Har rydda og støvsugd kåken, vaska to maskiner med klær og hengt opp, lagt på plass masse tøt i skapene og satt en pizzadeig. Nå venter vi på besøk. 0 Siter
Missimo Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Skrevet 3. oktober 2010 Har rydda og støvsugd kåken, vaska to maskiner med klær og hengt opp, lagt på plass masse tøt i skapene og satt en pizzadeig. Nå venter vi på besøk. Effektiv du er Koselig med besøk da 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Wow, startet dagen med spinning du, så flink du er Jeg har nok ikke vært ute ennå, men planlegger en sykkeltur hvis det ikke begynner å regne da. Her regner det masse Så sitter i stua med fyr i peisen, og gubben jobber i regnet. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er fyllesyk ut av en annen verden idag så jeg ligger fortsatt i sengen. Ellers er planen at jeg skal se over notater til et kurs jeg skal holde til uken, og ikveld blir det en tur til mamma og pappa for å spise middag, og avslappning på sofaen hjemme. 0 Siter
Missimo Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er fyllesyk ut av en annen verden idag så jeg ligger fortsatt i sengen. Ellers er planen at jeg skal se over notater til et kurs jeg skal holde til uken, og ikveld blir det en tur til mamma og pappa for å spise middag, og avslappning på sofaen hjemme. uff da, ikke særlig kjekt å være fyllesjuk:( Du skal holde kurs ja, så interessant da Kan jeg spørre hvilket kurs det er? 0 Siter
Missimo Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Skrevet 3. oktober 2010 Her regner det masse Så sitter i stua med fyr i peisen, og gubben jobber i regnet. Deilig for deg, men kanskje ikke for han, hehe 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 akkurat nå surrer jeg rundt her. Har en kake i ovnen og lurer på å be en av barna på besøk for å hjelpe meg å spise den opp. Har ryddet inn en klesvask, og vasket litt rundt på kjøkkenet. Ellers sitter jeg og ser ut på striregnet og er irritert fordi det er spådd regn hele uka når jeg har ferie. Mannen har forlatt meg. Kun for helgen riktignok, men jeg føler meg ensom, sukk! Blir vel tv, og en bok utover dagen, og kanskje besøk hvis kaka er vellykket. 0 Siter
Missimo Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Skrevet 3. oktober 2010 akkurat nå surrer jeg rundt her. Har en kake i ovnen og lurer på å be en av barna på besøk for å hjelpe meg å spise den opp. Har ryddet inn en klesvask, og vasket litt rundt på kjøkkenet. Ellers sitter jeg og ser ut på striregnet og er irritert fordi det er spådd regn hele uka når jeg har ferie. Mannen har forlatt meg. Kun for helgen riktignok, men jeg føler meg ensom, sukk! Blir vel tv, og en bok utover dagen, og kanskje besøk hvis kaka er vellykket. Er du lærer siden du har høstferie:) Jeg har høstferie nå og er lærer 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er syk og ligger i senga med kattene og sover og doler 0 Siter
Missimo Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er syk og ligger i senga med kattene og sover og doler Uff så kjipt å være syk:( Håper du blir bedre snart. Men kos med kattene da 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Er du lærer siden du har høstferie:) Jeg har høstferie nå og er lærer Ja, på vgs. Og egentlig skal det bli deilig med ferie, for denne høsten har alt vært bare surr og rot. Trenger å samle tankene litt. Derfor hadde jeg store planer om å reise på hytta, men det er spådd regn hele uka, og da er hytta verdens kjedeligste sted. 0 Siter
Sør Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er syk og ligger i senga med kattene og sover og doler "No smoking in bed, and no sleeping in ashtrays" stod det i et hotell i USA. ;-) God bedring til deg! Alt godt, 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 "No smoking in bed, and no sleeping in ashtrays" stod det i et hotell i USA. ;-) God bedring til deg! Alt godt, Jeg går ut å røyker og får kjeft av naboen over. Hun banner og skriker ned hvis jeg prater med noen, røyker eller griller der ute og har lys i lykta mi. Egentlig tror jeg at det har tippet litt for henne, stakkar. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Uff så kjipt å være syk:( Håper du blir bedre snart. Men kos med kattene da Har akkurat startet på antibiotika så det blir nok bedre om et par ukers tid. Og kattene bare sover og sover og kjeder seg for de vil ut på svalgangen å leke, men det blir så kaldt her inne når vinduet står oppe 0 Siter
Gjest AtHomeMom Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Søndag er slappe-av-dagen. Da gjør jeg rett og slett det jeg har lyst til. Det er som regel å lese en bok samt å se de opptakene jeg har på hardisken etter uka... rekker ikke så følge med på alt når det går, søndag er en fin dag til å pløye seg gjennom en del tanketomme programmer:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.