Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Missimo

8

• Dorthe

4

• Mary Poppins

4

• mariaflyfly

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg diller på nettet og kjeder meg. Det regner og er trist ute, så jeg har ikke det store tiltaktet idag.

Det regner og er trist ute her også. Synes egentlig søndager er kjedelige jeg og, men i dag var det litt deilig å slappe av :)

Startet dagen med spinning langkjøring.

Nå vasker jeg klær og slapper av, doler og leser litt.

Skjer ikke mye mer i dag er jeg redd. Minstemann er ute og leker og mannen jobber ute, bygger veranda.

Wow, startet dagen med spinning du, så flink du er :) Jeg har nok ikke vært ute ennå, men planlegger en sykkeltur hvis det ikke begynner å regne da.

Annonse

Gjest annlovinda

Wow, startet dagen med spinning du, så flink du er :) Jeg har nok ikke vært ute ennå, men planlegger en sykkeltur hvis det ikke begynner å regne da.

Her regner det masse :(

Så sitter i stua med fyr i peisen, og gubben jobber i regnet.

Jeg er fyllesyk ut av en annen verden idag så jeg ligger fortsatt i sengen. Ellers er planen at jeg skal se over notater til et kurs jeg skal holde til uken, og ikveld blir det en tur til mamma og pappa for å spise middag, og avslappning på sofaen hjemme.

Jeg er fyllesyk ut av en annen verden idag så jeg ligger fortsatt i sengen. Ellers er planen at jeg skal se over notater til et kurs jeg skal holde til uken, og ikveld blir det en tur til mamma og pappa for å spise middag, og avslappning på sofaen hjemme.

uff da, ikke særlig kjekt å være fyllesjuk:(

Du skal holde kurs ja, så interessant da :) Kan jeg spørre hvilket kurs det er?

akkurat nå surrer jeg rundt her. Har en kake i ovnen og lurer på å be en av barna på besøk for å hjelpe meg å spise den opp. Har ryddet inn en klesvask, og vasket litt rundt på kjøkkenet. Ellers sitter jeg og ser ut på striregnet og er irritert fordi det er spådd regn hele uka når jeg har ferie. Mannen har forlatt meg. Kun for helgen riktignok, men jeg føler meg ensom, sukk! Blir vel tv, og en bok utover dagen, og kanskje besøk hvis kaka er vellykket.

akkurat nå surrer jeg rundt her. Har en kake i ovnen og lurer på å be en av barna på besøk for å hjelpe meg å spise den opp. Har ryddet inn en klesvask, og vasket litt rundt på kjøkkenet. Ellers sitter jeg og ser ut på striregnet og er irritert fordi det er spådd regn hele uka når jeg har ferie. Mannen har forlatt meg. Kun for helgen riktignok, men jeg føler meg ensom, sukk! Blir vel tv, og en bok utover dagen, og kanskje besøk hvis kaka er vellykket.

Er du lærer siden du har høstferie:) Jeg har høstferie nå og er lærer :)

Annonse

Er du lærer siden du har høstferie:) Jeg har høstferie nå og er lærer :)

Ja, på vgs. Og egentlig skal det bli deilig med ferie, for denne høsten har alt vært bare surr og rot. Trenger å samle tankene litt. Derfor hadde jeg store planer om å reise på hytta, men det er spådd regn hele uka, og da er hytta verdens kjedeligste sted.

"No smoking in bed, and no sleeping in ashtrays" stod det i et hotell i USA. ;-)

God bedring til deg!

Alt godt,

Jeg går ut å røyker og får kjeft av naboen over. Hun banner og skriker ned hvis jeg prater med noen, røyker eller griller der ute og har lys i lykta mi.

Egentlig tror jeg at det har tippet litt for henne, stakkar.

Uff så kjipt å være syk:( Håper du blir bedre snart. Men kos med kattene da ;)

Har akkurat startet på antibiotika så det blir nok bedre om et par ukers tid. Og kattene bare sover og sover og kjeder seg for de vil ut på svalgangen å leke, men det blir så kaldt her inne når vinduet står oppe

Gjest AtHomeMom

Søndag er slappe-av-dagen. Da gjør jeg rett og slett det jeg har lyst til. Det er som regel å lese en bok samt å se de opptakene jeg har på hardisken etter uka... rekker ikke så følge med på alt når det går, søndag er en fin dag til å pløye seg gjennom en del tanketomme programmer:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...