Gå til innhold

Anbefalte innlegg

uff da, ikke særlig kjekt å være fyllesjuk:(

Du skal holde kurs ja, så interessant da :) Kan jeg spørre hvilket kurs det er?

Begynner å føle meg bedre nå :-) Hjelper med litt mat!

Jeg skal holde et kurs innenfor økonomi og shipping :-)

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Missimo

8

• Dorthe

4

• Mary Poppins

4

• mariaflyfly

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest sjøstjerna

Har vært ute og gått tur. Lest avisa og nyheter på nett. Vasket klær, og laget litt mat til familien.

Vi har tømt verandaen for møbler. Vi har ryddet litt i hagen og jeg skal nå straks gå ut å fortsette å rydde utenfor huset.

Annonse

Vi har vært ute i hagen, og så gått en tur, før vi har surret rundt litt her hjemme. Vasket noen omganger med klær, ommøblert litt, ungene har laget hytte, vi har tegnet og regnet litt (ungene tegnet og jeg regnet), puslet puslespill og nå har de en rolig stund foran tv før middagen er klar.

Det er mulig vi får besøk av en vennefamilie i ettermiddag, og i kveld får jeg filmbesøk, det blir hyggelig. :)

Gjest grønn av misunnelse

Ja, på vgs. Og egentlig skal det bli deilig med ferie, for denne høsten har alt vært bare surr og rot. Trenger å samle tankene litt. Derfor hadde jeg store planer om å reise på hytta, men det er spådd regn hele uka, og da er hytta verdens kjedeligste sted.

Må si jeg er misunnelig. Eneste yrkesgruppen som har så utrolig mye ferie!!!

Urettferdig!!!

Må si jeg er misunnelig. Eneste yrkesgruppen som har så utrolig mye ferie!!!

Urettferdig!!!

Så jobber vi desto mer ellers i året da. Min gjennomsnittelige arbeidsuke er på 43 timer. Noen ganger mindre og ofte MYYYE mer. Jeg har lange kvelder med jobb, og ofte går helgene også. Så jeg nyter min ferie med god samvittighet, og vet med meg selv at jeg har fortjent det. Men hvis du er misunnelig er det bare å bli lærer. Vi trenger flere godt kvalifiserte lærere i skolene.

Annonse

Så jobber vi desto mer ellers i året da. Min gjennomsnittelige arbeidsuke er på 43 timer. Noen ganger mindre og ofte MYYYE mer. Jeg har lange kvelder med jobb, og ofte går helgene også. Så jeg nyter min ferie med god samvittighet, og vet med meg selv at jeg har fortjent det. Men hvis du er misunnelig er det bare å bli lærer. Vi trenger flere godt kvalifiserte lærere i skolene.

Får man overtidsbetalt som lærer?

Hvordan er fårikålen fra Fjordland? Det er jo så enkelt å lage fårikål selv. :-)

Får-i-kålen fra Fjordland er god. Ikke noe fett på kjøttet engang. Jeg tror ikke jeg kjenner noen som gidder å lage får-i-kål bare til seg selv.

Siden vi var ute på "playdate" mye av gårsdagen, ble dagen i dag brukt til å late seg. Så vi har gjort litt av hvert. Jeg vasket kjøkkenet og gikk lang tur i høstværet med babyen. Guttene (sambo og sønnen) har spilt PSP i et par timer.

Nå skal jeg lage pannekaker, så skal vi se film sammen. Etter det blir det kanskje middag, om noen har plass i magen. Hvis ikke leser jeg vel litt med sønnen, så er det leggetid for barna og mer datatid for meg og sambo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...