Gjest izibel Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Hva pleier dere å gjøre for å muntre dere opp?? 0 Siter
Gjest anti-depp Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Sette meg ned enten med en god bok sammen med en kopp kakao, eller et broderi. Da blir jeg så oppslukt at jeg glemmer at jeg er deppa. 0 Siter
Gjest izibel Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Sette meg ned enten med en god bok sammen med en kopp kakao, eller et broderi. Da blir jeg så oppslukt at jeg glemmer at jeg er deppa. Så bra da:) Jeg har dessverre konsentrasjonsvansker, så det blir vanskelig bok her 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Så bra da:) Jeg har dessverre konsentrasjonsvansker, så det blir vanskelig bok her Har du ikke noen tvserier du kan se? Jeg er ofte så rastløs at jeg ikke orker å se en hel film, men en episode varer ofte rundt 40 minutter og det er holdbart ) 0 Siter
Gjest izibel Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Har du ikke noen tvserier du kan se? Jeg er ofte så rastløs at jeg ikke orker å se en hel film, men en episode varer ofte rundt 40 minutter og det er holdbart ) Kan jo sjekke tven da Har noen serier, men har sett dem før da. Og jeg er av typen som ikke gidder å se noe opp igjen. TV pleier så regel å funke (av og til) på meg. 0 Siter
Gjest det er hva jeg prøver å gjøre Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Prøve å treffe noen folk, slik at jeg ikke blir sittende og tenke. Jeg har heldigvis en kompis som som regel blir med på et eller annet. (Uten at jeg forteller at jeg er nedfor. Bare for å få tankene over på noe annet) 0 Siter
Gjest solstråler Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Lytte til musikk! Gå deg en tur med musikk på øret. Virker alltid. :-) 0 Siter
Gjest izibel Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Prøve å treffe noen folk, slik at jeg ikke blir sittende og tenke. Jeg har heldigvis en kompis som som regel blir med på et eller annet. (Uten at jeg forteller at jeg er nedfor. Bare for å få tankene over på noe annet) Det er lurt Kanskje jeg skal overtale vennina mi som kommer på besøk til å gå en tur sammen med meg 0 Siter
Gjest izibel Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Lytte til musikk! Gå deg en tur med musikk på øret. Virker alltid. :-) Da gjør jeg det NU 0 Siter
Gjest det er hva jeg prøver å gjøre Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Det er lurt Kanskje jeg skal overtale vennina mi som kommer på besøk til å gå en tur sammen med meg Høres ut som en god ide 0 Siter
Gjest Hmmm lurer... Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Gå en skikkelig tur eller gå og svømme funker for meg. Men ta i litt. Det pleier å gi litt godfølelse etterpå. Så "går" man av seg en del bekymringer. 0 Siter
Gjest solstråler Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Da gjør jeg det NU Bra! Håper det har god effekt! :-) 0 Siter
Gjest profile Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg forsøker å gjøre det samme som jeg ellers pleier og håpe på bedre tider. 0 Siter
Gjest izibel Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg forsøker å gjøre det samme som jeg ellers pleier og håpe på bedre tider. Ja det er sikkert lurt det. Jeg gikk en tur i går, men det hjalp ikke stort. Er nedfor ennå Og sliter med litt angst. Har liksom ikke tiltaket til å gå å trene heller, selv om jeg burde det. 0 Siter
Gjest izibel Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Gå en skikkelig tur eller gå og svømme funker for meg. Men ta i litt. Det pleier å gi litt godfølelse etterpå. Så "går" man av seg en del bekymringer. Jeg gikk en tur i går, men kanskje jeg ikke tok godt nok i? Jeg har sykkel, kanskje sykle en tur? 0 Siter
Gjest anti-depp Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Sette meg ned enten med en god bok sammen med en kopp kakao, eller et broderi. Da blir jeg så oppslukt at jeg glemmer at jeg er deppa. lydbok, da? Det kan du høre på nårsomhelst, og hvorsomhelst. Det er utrolig mange fine bøker som er lest inn. har nettopp lest denne, og den er utrolig fin. http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=cecilia%20samartin&p=1&r=6&cid=201715 De koster litt å kjøpe, så du kan sikkert låne på biblioteket. 0 Siter
Gjest izibel Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 lydbok, da? Det kan du høre på nårsomhelst, og hvorsomhelst. Det er utrolig mange fine bøker som er lest inn. har nettopp lest denne, og den er utrolig fin. http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=cecilia%20samartin&p=1&r=6&cid=201715 De koster litt å kjøpe, så du kan sikkert låne på biblioteket. Ja kan prøve det. Takk for tips 0 Siter
Gjest Hmmm lurer... Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg gikk en tur i går, men kanskje jeg ikke tok godt nok i? Jeg har sykkel, kanskje sykle en tur? Tror nok at all type trening er positivt. Prøv å få til en god økt hver dag. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Akkurat nå prøver jeg å tenke positivt. Tanker kan skape både himmel og helvete. Prøver å styre dem så godt jeg kan.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Trene så jeg blir skikkelig sliten, det hjelper på humøret mitt. Ellers hjelper det også å få en skikkelig godklem fra mann og/eller barn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.