Gå til innhold

Sukk, er nedfor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pleier dere å gjøre for å muntre dere opp??

Gjest anti-depp
Skrevet

Sette meg ned enten med en god bok sammen med en kopp kakao, eller et broderi. Da blir jeg så oppslukt at jeg glemmer at jeg er deppa.

Skrevet

Sette meg ned enten med en god bok sammen med en kopp kakao, eller et broderi. Da blir jeg så oppslukt at jeg glemmer at jeg er deppa.

Så bra da:) Jeg har dessverre konsentrasjonsvansker, så det blir vanskelig bok her :(

Skrevet

Så bra da:) Jeg har dessverre konsentrasjonsvansker, så det blir vanskelig bok her :(

Har du ikke noen tvserier du kan se? Jeg er ofte så rastløs at jeg ikke orker å se en hel film, men en episode varer ofte rundt 40 minutter og det er holdbart :o)

Skrevet

Har du ikke noen tvserier du kan se? Jeg er ofte så rastløs at jeg ikke orker å se en hel film, men en episode varer ofte rundt 40 minutter og det er holdbart :o)

Kan jo sjekke tven da :) Har noen serier, men har sett dem før da. Og jeg er av typen som ikke gidder å se noe opp igjen. TV pleier så regel å funke (av og til) på meg.

Gjest det er hva jeg prøver å gjøre
Skrevet

Prøve å treffe noen folk, slik at jeg ikke blir sittende og tenke. Jeg har heldigvis en kompis som som regel blir med på et eller annet. (Uten at jeg forteller at jeg er nedfor. Bare for å få tankene over på noe annet)

Gjest solstråler
Skrevet

Lytte til musikk! Gå deg en tur med musikk på øret. Virker alltid. :-)

Skrevet

Prøve å treffe noen folk, slik at jeg ikke blir sittende og tenke. Jeg har heldigvis en kompis som som regel blir med på et eller annet. (Uten at jeg forteller at jeg er nedfor. Bare for å få tankene over på noe annet)

Det er lurt :) Kanskje jeg skal overtale vennina mi som kommer på besøk til å gå en tur sammen med meg :)

Skrevet

Lytte til musikk! Gå deg en tur med musikk på øret. Virker alltid. :-)

Da gjør jeg det NU :)

Gjest det er hva jeg prøver å gjøre
Skrevet

Det er lurt :) Kanskje jeg skal overtale vennina mi som kommer på besøk til å gå en tur sammen med meg :)

Høres ut som en god ide :)

Gjest Hmmm lurer...
Skrevet

Gå en skikkelig tur eller gå og svømme funker for meg. Men ta i litt. Det pleier å gi litt godfølelse etterpå. Så "går" man av seg en del bekymringer.

Gjest solstråler
Skrevet

Da gjør jeg det NU :)

Bra! Håper det har god effekt! :-)

Gjest profile
Skrevet

Jeg forsøker å gjøre det samme som jeg ellers pleier og håpe på bedre tider.

Skrevet

Jeg forsøker å gjøre det samme som jeg ellers pleier og håpe på bedre tider.

Ja det er sikkert lurt det. Jeg gikk en tur i går, men det hjalp ikke stort. Er nedfor ennå:( Og sliter med litt angst. Har liksom ikke tiltaket til å gå å trene heller, selv om jeg burde det.

Skrevet

Gå en skikkelig tur eller gå og svømme funker for meg. Men ta i litt. Det pleier å gi litt godfølelse etterpå. Så "går" man av seg en del bekymringer.

Jeg gikk en tur i går, men kanskje jeg ikke tok godt nok i? Jeg har sykkel, kanskje sykle en tur?

Gjest anti-depp
Skrevet

lydbok, da? Det kan du høre på nårsomhelst, og hvorsomhelst. Det er utrolig mange fine bøker som er lest inn. har nettopp lest denne, og den er utrolig fin.

http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=cecilia%20samartin&p=1&r=6&cid=201715

De koster litt å kjøpe, så du kan sikkert låne på biblioteket.

Gjest Hmmm lurer...
Skrevet

Jeg gikk en tur i går, men kanskje jeg ikke tok godt nok i? Jeg har sykkel, kanskje sykle en tur?

Tror nok at all type trening er positivt. Prøv å få til en god økt hver dag.

Skrevet

Akkurat nå prøver jeg å tenke positivt. Tanker kan skape både himmel og helvete. Prøver å styre dem så godt jeg kan..

Skrevet

Trene så jeg blir skikkelig sliten, det hjelper på humøret mitt.

Ellers hjelper det også å få en skikkelig godklem fra mann og/eller barn :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...