Gjest det er hva jeg prøver å gjøre Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 lydbok, da? Det kan du høre på nårsomhelst, og hvorsomhelst. Det er utrolig mange fine bøker som er lest inn. har nettopp lest denne, og den er utrolig fin. http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=cecilia%20samartin&p=1&r=6&cid=201715 De koster litt å kjøpe, så du kan sikkert låne på biblioteket. Har ikke konsentrasjon til å lese bøker når jeg er nedfor. Lydbøker derimot klarer jeg ikke å holde konsentrasjonen når jeg ikke er nedfor engang. Detter ut og tenker på andre ting uansett. Men vi er vel forskjellige ;-) 0 Siter
Gjest izibel Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Trene så jeg blir skikkelig sliten, det hjelper på humøret mitt. Ellers hjelper det også å få en skikkelig godklem fra mann og/eller barn Jeg burde begynne å trene igjen. Jeg var flink til å trene for noen måneder siden, men jeg har hatt en veldig tøff sommer, og det er et tiltak å komme seg avgårde til trening. Har nettopp gått inn i et nytt forhold og han er så god mot meg som få har vært. Han hjelper meg jo litt da Selv om det selvsagt ikke er hans problem at jeg sliter med depresjoner. Det må jeg ta ansvar for selv. 0 Siter
Gjest helg på felgen Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Akkurat nå prøver jeg å tenke positivt. Tanker kan skape både himmel og helvete. Prøver å styre dem så godt jeg kan.. Det er ikke alltid lett å styre tanker..det kan jeg skrive under på..vanskelige greier..går du i noen form for kogntitiv terapi? Det har i allefall hjulpet meg å styre tankeprosessene, selv om jeg nok har et stykke igjen før jeg kan kalles frisk. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Ser på denne Og klikker meg videre på andre helt ville videoer :-) 0 Siter
Gjest helg på felgen Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Tror nok at all type trening er positivt. Prøv å få til en god økt hver dag. Ja, jeg må virkelig ta meg sammen nå, og få litt fysisk aktivitet i livet mitt. Kanskje jeg skal prøve å ha som mål å sykle en tur, eller gå en tur hver dag. Å svette på treningsenter er liksom ikke HELT meg...dessverre..er jo støttemedlem.. 0 Siter
Gjest izibel Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Har ikke konsentrasjon til å lese bøker når jeg er nedfor. Lydbøker derimot klarer jeg ikke å holde konsentrasjonen når jeg ikke er nedfor engang. Detter ut og tenker på andre ting uansett. Men vi er vel forskjellige ;-) For å være ærlig har jeg ikke sjans til å konse uansett når jeg er nede. Men å gjøre noe med kroppen funker. Det er bare det at det er tungt å komme seg avgårde når man er deppa..får vel tvinge meg avgårde da 0 Siter
Gjest izibel/helt på felgen Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Helt på felgen og izibel er den samme. Har rota med nicka her..hehe 0 Siter
tjohei Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Trening, gå tur, svømme, meditasjon, yoga. Lese eller lære språk. Aktivisere seg med noe som kan føles lystbetong eller nyttig. 0 Siter
Gjest izibel Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Trening, gå tur, svømme, meditasjon, yoga. Lese eller lære språk. Aktivisere seg med noe som kan føles lystbetong eller nyttig. Sant det du sier..men vet liksom ikke helt hva det skal være..jeg vet ikke engang hva som er lystbetont for meg..kanskje sykle litt..jeg må ta meg på tak tror jeg nå... 0 Siter
tjohei Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Sant det du sier..men vet liksom ikke helt hva det skal være..jeg vet ikke engang hva som er lystbetont for meg..kanskje sykle litt..jeg må ta meg på tak tror jeg nå... Bare start med noe og sjekk virkningen av aktiviteten. Se på tv, surfe på internett, gjøre husarbeid, oppussing - what ever. 0 Siter
Gjest izibel Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Bare start med noe og sjekk virkningen av aktiviteten. Se på tv, surfe på internett, gjøre husarbeid, oppussing - what ever. Ja, jeg ser en del på tv når jeg er utladet, og surfer en del på nettet..de to tinga er viktig for meg da, men det er klart at jeg bør komme meg ut å trene litt..kjæresten min liker å sykle..så tenkte kanskje vi kunne sykle i lag 0 Siter
tjohei Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Ja, jeg ser en del på tv når jeg er utladet, og surfer en del på nettet..de to tinga er viktig for meg da, men det er klart at jeg bør komme meg ut å trene litt..kjæresten min liker å sykle..så tenkte kanskje vi kunne sykle i lag Det var en god ide. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. oktober 2010 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg burde begynne å trene igjen. Jeg var flink til å trene for noen måneder siden, men jeg har hatt en veldig tøff sommer, og det er et tiltak å komme seg avgårde til trening. Har nettopp gått inn i et nytt forhold og han er så god mot meg som få har vært. Han hjelper meg jo litt da Selv om det selvsagt ikke er hans problem at jeg sliter med depresjoner. Det må jeg ta ansvar for selv. Du er jo ikke ansvarlig for at du er syk Og ja, begynn å trene igjen!!! Du vet helt sikkert at det er godt for deg psykisk også Dørstokkmila kan være lang noen ganger, men om man først kommer seg ut, så blir det bra. Klem 0 Siter
Gjest izibel Skrevet 5. oktober 2010 Skrevet 5. oktober 2010 Du er jo ikke ansvarlig for at du er syk Og ja, begynn å trene igjen!!! Du vet helt sikkert at det er godt for deg psykisk også Dørstokkmila kan være lang noen ganger, men om man først kommer seg ut, så blir det bra. Klem Hei Takk, nei jeg er nok ikke ansvarlig for at jeg ble syk, men det er heller ikke hans ansvar så jeg må passe meg for å ikke overføre det på han. Ja den dørstokkmila er virkelig lang...men får skjerpe meg..må prøve det..i hvertfall gå noen turer..kanskje sykle litt klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.