Gå til innhold

Sukk, er nedfor

Anbefalte innlegg

Gjest det er hva jeg prøver å gjøre
Skrevet

lydbok, da? Det kan du høre på nårsomhelst, og hvorsomhelst. Det er utrolig mange fine bøker som er lest inn. har nettopp lest denne, og den er utrolig fin.

http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=cecilia%20samartin&p=1&r=6&cid=201715

De koster litt å kjøpe, så du kan sikkert låne på biblioteket.

Har ikke konsentrasjon til å lese bøker når jeg er nedfor. Lydbøker derimot klarer jeg ikke å holde konsentrasjonen når jeg ikke er nedfor engang. Detter ut og tenker på andre ting uansett. Men vi er vel forskjellige ;-)

Skrevet

Trene så jeg blir skikkelig sliten, det hjelper på humøret mitt.

Ellers hjelper det også å få en skikkelig godklem fra mann og/eller barn :)

Jeg burde begynne å trene igjen. Jeg var flink til å trene for noen måneder siden, men jeg har hatt en veldig tøff sommer, og det er et tiltak å komme seg avgårde til trening. Har nettopp gått inn i et nytt forhold og han er så god mot meg som få har vært. Han hjelper meg jo litt da :) Selv om det selvsagt ikke er hans problem at jeg sliter med depresjoner. Det må jeg ta ansvar for selv.

Gjest helg på felgen
Skrevet

Akkurat nå prøver jeg å tenke positivt. Tanker kan skape både himmel og helvete. Prøver å styre dem så godt jeg kan..

Det er ikke alltid lett å styre tanker..det kan jeg skrive under på..vanskelige greier..går du i noen form for kogntitiv terapi? Det har i allefall hjulpet meg å styre tankeprosessene, selv om jeg nok har et stykke igjen før jeg kan kalles frisk.

Gjest verinoca
Skrevet

Ser på denne

Og klikker meg videre på andre helt ville videoer :-)

Gjest helg på felgen
Skrevet

Tror nok at all type trening er positivt. Prøv å få til en god økt hver dag.

Ja, jeg må virkelig ta meg sammen nå, og få litt fysisk aktivitet i livet mitt. Kanskje jeg skal prøve å ha som mål å sykle en tur, eller gå en tur hver dag. Å svette på treningsenter er liksom ikke HELT meg...dessverre..er jo støttemedlem..

Skrevet

Har ikke konsentrasjon til å lese bøker når jeg er nedfor. Lydbøker derimot klarer jeg ikke å holde konsentrasjonen når jeg ikke er nedfor engang. Detter ut og tenker på andre ting uansett. Men vi er vel forskjellige ;-)

For å være ærlig har jeg ikke sjans til å konse uansett når jeg er nede. Men å gjøre noe med kroppen funker. Det er bare det at det er tungt å komme seg avgårde når man er deppa..får vel tvinge meg avgårde da :)

Gjest izibel/helt på felgen
Skrevet

Helt på felgen og izibel er den samme. Har rota med nicka her..hehe ;)

Skrevet

Trening, gå tur, svømme, meditasjon, yoga. Lese eller lære språk. Aktivisere seg med noe som kan føles lystbetong eller nyttig.

Skrevet

Trening, gå tur, svømme, meditasjon, yoga. Lese eller lære språk. Aktivisere seg med noe som kan føles lystbetong eller nyttig.

Sant det du sier..men vet liksom ikke helt hva det skal være..jeg vet ikke engang hva som er lystbetont for meg..kanskje sykle litt..jeg må ta meg på tak tror jeg nå...

Skrevet

Sant det du sier..men vet liksom ikke helt hva det skal være..jeg vet ikke engang hva som er lystbetont for meg..kanskje sykle litt..jeg må ta meg på tak tror jeg nå...

Bare start med noe og sjekk virkningen av aktiviteten. Se på tv, surfe på internett, gjøre husarbeid, oppussing - what ever.

Skrevet

Bare start med noe og sjekk virkningen av aktiviteten. Se på tv, surfe på internett, gjøre husarbeid, oppussing - what ever.

Ja, jeg ser en del på tv når jeg er utladet, og surfer en del på nettet..de to tinga er viktig for meg da, men det er klart at jeg bør komme meg ut å trene litt..kjæresten min liker å sykle..så tenkte kanskje vi kunne sykle i lag :)

Skrevet

Ja, jeg ser en del på tv når jeg er utladet, og surfer en del på nettet..de to tinga er viktig for meg da, men det er klart at jeg bør komme meg ut å trene litt..kjæresten min liker å sykle..så tenkte kanskje vi kunne sykle i lag :)

Det var en god ide.

Skrevet

Jeg burde begynne å trene igjen. Jeg var flink til å trene for noen måneder siden, men jeg har hatt en veldig tøff sommer, og det er et tiltak å komme seg avgårde til trening. Har nettopp gått inn i et nytt forhold og han er så god mot meg som få har vært. Han hjelper meg jo litt da :) Selv om det selvsagt ikke er hans problem at jeg sliter med depresjoner. Det må jeg ta ansvar for selv.

Du er jo ikke ansvarlig for at du er syk :)

Og ja, begynn å trene igjen!!! Du vet helt sikkert at det er godt for deg psykisk også :)

Dørstokkmila kan være lang noen ganger, men om man først kommer seg ut, så blir det bra.

Klem :)

Skrevet

Du er jo ikke ansvarlig for at du er syk :)

Og ja, begynn å trene igjen!!! Du vet helt sikkert at det er godt for deg psykisk også :)

Dørstokkmila kan være lang noen ganger, men om man først kommer seg ut, så blir det bra.

Klem :)

Hei

Takk, nei jeg er nok ikke ansvarlig for at jeg ble syk, men det er heller ikke hans ansvar så jeg må passe meg for å ikke overføre det på han.

Ja den dørstokkmila er virkelig lang...men får skjerpe meg..må prøve det..i hvertfall gå noen turer..kanskje sykle litt :)

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...