Gå til innhold

Selvmord/samlivsbrudd

Anbefalte innlegg

frustret mann
Skrevet

Hei

Jeg er en mann på 38 som sliter med å få dagen til å gå. Jeg opplevde at min far tok sitt eget liv da jeg var 18 år. Fikk ingen oppfølging etter dette og levde på en måte mitt eget liv og taklet det på min måte. Dette har ført til at jeg har store problemer med og åpne meg ovenfor min utrolig nydelige kjæreste. Jeg forteller henne hvor mye hun betyr for meg omtrent daglig...forteller henne hvor fin og søt hun er. Men jeg klarer ikke og åpne meg når jeg er deprimert, vil bare holde det for meg selv. Dette blir jo helt feil..det ser jeg selv,

Resultatet av dette er at nå er forholdet vårt i krise. Hun sier hun ikke elsker meg mer,og kommer aldri til å gjøre det heller. Dette tror jeg er et resultat av at jeg blir innesluttet og stille..tildels kjedelig pga at jeg tenker på ting som jeg ikke klarer å få ut med ord. Jeg er så utrolig redd for å miste henne. Jeg har prøvd å ligge frem problemene for henne den siste tiden, men er redd for det er for sent. Føler meg bare som en belastning for henne. Det er vel litt av grunnen til at jeg ikke klarte å åpne meg tidligere også...jeg var redd for at hun ikke ville høre på meg og heller tenke at dette blir for dumt.

Jeg vet så utolig godt inni meg at hun hadde lyttet å virkelig brydd seg om jeg hadde tatt dette opp med henne tidligere.

Hva gjør jeg nå..er det virkelig for sent.? Jeg orker ikke flere skuffelser i livet mitt..

Håper det er noen der ute som har noen gode råd.

Gjest nemlig hemlig
Skrevet

Hvis hun ikke elsker deg lengre, så kan vel ikke det å åpne seg for henne få henne til å elske deg igjenn? Har man sluttet å elske noen, vil nok de fleste ikke begynne igjenn...

Men du kan jo ta med deg erfaringen, og være mere åpen i ditt neste forhold?

Kjærlighetssorg er jo vondt, men det svinner med tiden.

Skrevet

Jeg synes svaret du fikk fra 'nemlig hemlig' var litt kaldt. Om det er for sent eller ei, vet bare din kjære. Jeg ville definitivt fortalt henne alt, du har vel ikke noe å tape på det nå uansett.

Jeg tror du vil føle deg lettet etterpå, uansett utfall.

Lykke til!

frustret mann
Skrevet

Jeg synes svaret du fikk fra 'nemlig hemlig' var litt kaldt. Om det er for sent eller ei, vet bare din kjære. Jeg ville definitivt fortalt henne alt, du har vel ikke noe å tape på det nå uansett.

Jeg tror du vil føle deg lettet etterpå, uansett utfall.

Lykke til!

Takk for svar. Vil nok prøve på det. Kan ikke gjøre annet enn å håpe. Jeg er desverre ikke kristen så det hjelper nok ikke og be.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...