Gå til innhold

Er det ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får litt "dårlig samvittighet" for at jeg ikke skriver noe her på en måte. Dere hjalp meg så mye da jeg trengte det som mest. Og nå, når jeg har det mye bedre -så har jeg ikke vært her inne på DOL!

Jeg er bare litt redd for at jeg skal knekke sammen igjen (en opptur kan jo umulig vare evig...!), og at dere her ikke vil "snakke" med meg igjen. Jeg liker bare ikke helt det at jeg har brukt andre (DOLere), for å få meg til å føle meg bedre -uten å kunne gi noe tilbake. Unnskyld! Jeg er evig takknemmelig for all hjelpen jeg fikk her. Jeg har det veldig mye bedre for tiden, men jeg føler liksom ikke at jeg har noe "overskudd" å gi av til andre. Foreløpig!

Jeg ville bare si det -for jeg setter virkelig så innmari stor pris på all hjelpen jeg fikk her inne. (jeg hadde virkelig ingen andre enn dere en laaaang periode!) Og jeg ønsker å kunne gi noe tilbake. Jeg er bare ikke helt klar enda!

Takk, og jeg håper det er ok at jeg kommer tilbake...Forhåpentligvis mye sterkere!

Gjest Hulderen
Skrevet

Så godt å høre at det går bedre med deg! Nyt det, og ikke ha dårlig samvittighet overfor dol. Vi er her om du skulle trenge oss senere en gang, ikke vær redd for det.

Skrevet

''Får litt "dårlig samvittighet" for at jeg ikke skriver noe her på en måte. Dere hjalp meg så mye da jeg trengte det som mest. Og nå, når jeg har det mye bedre -så har jeg ikke vært her inne på DOL!''

Utrolig godt å høre at du har det så mye bedre! Flott at DOL kunne være til hjelp og dermed er det kanskje et sunnhetstegn at du ikke har hatt behov for / tid til DOL på ei stund?

''Jeg er bare litt redd for at jeg skal knekke sammen igjen (en opptur kan jo umulig vare evig...!), og at dere her ikke vil "snakke" med meg igjen. Jeg liker bare ikke helt det at jeg har brukt andre (DOLere), for å få meg til å føle meg bedre -uten å kunne gi noe tilbake. Unnskyld! Jeg er evig takknemmelig for all hjelpen jeg fikk her. Jeg har det veldig mye bedre for tiden, men jeg føler liksom ikke at jeg har noe "overskudd" å gi av til andre. Foreløpig!''

Håper oppturen din varer "evig", jeg, det er heldigvis mulig å stable et bedre liv på beina etter en katasrofe.

Dessuten har du ikke "brukt" noen negativt, halve vitsen på dette forumet er vel å dele erfaringer, lufte tanker og komme med råd, frustrasjoner, refleksjoner osv.

''Jeg ville bare si det -for jeg setter virkelig så innmari stor pris på all hjelpen jeg fikk her inne. (jeg hadde virkelig ingen andre enn dere en laaaang periode!) Og jeg ønsker å kunne gi noe tilbake. Jeg er bare ikke helt klar enda!''

Jeg setter stor pris på alt du har har hatt mot til å dele med oss, samt alt du har bidratt med i andre tråder!

''Takk, og jeg håper det er ok at jeg kommer tilbake...Forhåpentligvis mye sterkere!''

Du må ta den tida du trenger, eksvimle, og ikke ha dårlig samvittighet! Enten føler du behov for / lyst til å logge på DOL, eller ikke. Keep up the good work :-)

PS: Og du har e-postadressa mi (ikke meint som noe press, altså) ;-)

Gjest peanøtt
Skrevet

Så bra at du er mye bedre :) Bruk dol når du har behov for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...