Gjest bipdamen Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Har gått på 300-400 Seroquel i flere måneder. Nå vil jeg ha en pause for å se om det jeg opplever som bivirkninger blir bedre. Kan jeg slutte brått? Bør jeg trappe ned? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Risikoen for tilbakefall er alltid stor om en slutter med nødvendig medisin. Den er spesielt stor om en slutter brått. 0 Siter
Gjest bipdamen Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Risikoen for tilbakefall er alltid stor om en slutter med nødvendig medisin. Den er spesielt stor om en slutter brått. Hvordan foreslår du en nedtrapping her? Jeg har fått så stor angst av denne medisinen og er konstant tett i nesa. Føler at vinninga går opp i spinninga her. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Hvordan foreslår du en nedtrapping her? Jeg har fått så stor angst av denne medisinen og er konstant tett i nesa. Føler at vinninga går opp i spinninga her. 25% per måned 0 Siter
Gjest bipdamen Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 25% per måned Tenker du en nedtrappping på denne måten pga faren for gjentakende depresjon eller pga bivirkninger av brå seponering? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Tenker du en nedtrappping på denne måten pga faren for gjentakende depresjon eller pga bivirkninger av brå seponering? Først og fremst pga faren for tilbakefall. 0 Siter
Gjest bipdamen Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Først og fremst pga faren for tilbakefall. er det vanlig å få så sterk angst av dette preparatet? ikke noe ærlig poeng å bli bedre av depresjonen hvis en får store angstproblemer i stedet. Jeg går også på Lamictal. Kan det være en bedre løsning å øke til maks dose på denne? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.