Gå til innhold

Trenger jeg å trappe ned på Seroquel?

Anbefalte innlegg

Gjest bipdamen
Skrevet

Har gått på 300-400 Seroquel i flere måneder. Nå vil jeg ha en pause for å se om det jeg opplever som bivirkninger blir bedre.

Kan jeg slutte brått? Bør jeg trappe ned?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Risikoen for tilbakefall er alltid stor om en slutter med nødvendig medisin. Den er spesielt stor om en slutter brått.

Gjest bipdamen
Skrevet

Risikoen for tilbakefall er alltid stor om en slutter med nødvendig medisin. Den er spesielt stor om en slutter brått.

Hvordan foreslår du en nedtrapping her? Jeg har fått så stor angst av denne medisinen og er konstant tett i nesa. Føler at vinninga går opp i spinninga her.

Skrevet

Hvordan foreslår du en nedtrapping her? Jeg har fått så stor angst av denne medisinen og er konstant tett i nesa. Føler at vinninga går opp i spinninga her.

25% per måned

Gjest bipdamen
Skrevet

25% per måned

Tenker du en nedtrappping på denne måten pga faren for gjentakende depresjon eller pga bivirkninger av brå seponering?

Skrevet

Tenker du en nedtrappping på denne måten pga faren for gjentakende depresjon eller pga bivirkninger av brå seponering?

Først og fremst pga faren for tilbakefall.

Gjest bipdamen
Skrevet

Først og fremst pga faren for tilbakefall.

er det vanlig å få så sterk angst av dette preparatet? ikke noe ærlig poeng å bli bedre av depresjonen hvis en får store angstproblemer i stedet.

Jeg går også på Lamictal. Kan det være en bedre løsning å øke til maks dose på denne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...