Gjest Bekymret om det er kreft Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har fått en søkk på det ene brystet på det brune området rundt brystvorten. Jeg kjenner ikke noen kul noen plass. Jeg er litt øm og varm på brystet. Kan dette være tegn på brystkreft? 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Hva med å bestille en time hos fastlegen så fort som mulig? Hvis det er brystkreft må det opereres så fort som mulig. Venter de for lenge med en brystkreft kan det føre til spredning og i verste tilfeller være dødelog. 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Du spør om dette _kan_ være et tegn på brystkreft. Der er svaret selvfølgelig ja. Alle forandringer i brystet kan være tegn på brystkreft, selv om de færreste er det. Du vet hva du skal gjøre :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Alle endringer i brystet _kan_ være tegn på brystkreft og skal undersøkes. Som regel er det ikke noe galt, men jeg ville helt klart sjekket det ut med det samme. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.