Gjest UtanNick Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Å herregud, jeg pleide å henge her på DOL i mine flaue tenåringstider. Det hender ennå jeg sveiper innom og leser på åpent forum. I dag fikk jeg det for meg at jeg skulle søke på mine gamle nicks, hjelpes.. Vel, jeg pleide for det meste å befinne meg på sf-forumet og heldigvis er det fjernet, sier nå jeg;-) Jaja, det var nå kanskje en grei bekreftelse på at jeg har blitt voksen og frisk.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Ah det er sikkert forkortning for spiseforstyrrelse ja.. 0 Siter
Gjest trise Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Å herregud..hadde vært morsomt å kunne finne gamle nick. Hvordan i all verden gjør man det da? er veldig dum på sånt takker og bukker 0 Siter
Gjest Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Å herregud..hadde vært morsomt å kunne finne gamle nick. Hvordan i all verden gjør man det da? er veldig dum på sånt takker og bukker Det er bare å trykke på søk-funksjonen til venstre det. Så kan man søke etter forfatter, altså nick:) 0 Siter
Gjest UtanNick Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Ah det er sikkert forkortning for spiseforstyrrelse ja.. Stemmer det.. 0 Siter
nick Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Det er bare å trykke på søk-funksjonen til venstre det. Så kan man søke etter forfatter, altså nick:) Det er ikke nødvendig å søke etter meg, jeg er her allerede. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.