mariaflyfly Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Noen som har vært der? Jeg har hørt veldig variert kritikk om stedet. Er det verd forsøket? 0 Siter
Alana Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har vært der to ganger. Det har vært helt ok vil jeg si. Jeg har spist den samme salaten der begge gangene, den var veldig god! Burgerne er svinedyre hvis du skal ha tilbehør... 0 Siter
Morning Glory Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har vært der to ganger. Det har vært helt ok vil jeg si. Jeg har spist den samme salaten der begge gangene, den var veldig god! Burgerne er svinedyre hvis du skal ha tilbehør... Det luktet frityr, så jeg snudde i døren :-P 0 Siter
Alana Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Det luktet frityr, så jeg snudde i døren :-P Det har du rett i! Den ene gangen jeg var der tror jeg nærmest de må ha fritert rett bak bardisken. Var fullt av frityros der! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har ikke vært der selv men det står på "to do" listen. Har hørt litt varierende kritikk. En kollega av meg fikk glassbiter i milkshaken sin, så det var jo ikke spesielt bra, men forhåpentligvis var det et unntakstilfelle. Har også hørt at servicen er ganske dårlig. Men hamburgerne skal visst være ganske gode. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.