Gjest winda Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 En person som bruker litium og slutter gradvis: Hvilke symptomer vil han merke? Man må vel ikke nødvendigvis bli hypoman eller deprimert om man tar dette i saaakte tempo? Kan man bli veldig slapp av dette? Jeg har står på antibiotikakur i en uke nå. Lungebetennelse, fikk jeg høre. Ble først bedre, men idag har jeg feber igjen. Er sliten og tungpust bare jeg går opp en liten trapp. Jeg er liksom ikke så syk at jeg vil bry legen, er jo på beina...på et vis ihvertfall. Hva ville du gjort? Noen som kan komme og vaske huset mitt? :-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 ''Noen som kan komme og vaske huset mitt? :-)'' Jeg kan gi deg navnet på et par seriøse rengjøringsfirmaer. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 ''Noen som kan komme og vaske huset mitt? :-)'' Jeg kan gi deg navnet på et par seriøse rengjøringsfirmaer. Tusen takk, hybelkaninene begynner å bli veldig store her. Håper for guds skyld at det ikke kommer noen på besøk idag. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 De symptomer du beskriver har ikke med litium, men med infeksjonssykdommen å gjøre. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 De symptomer du beskriver har ikke med litium, men med infeksjonssykdommen å gjøre. Du har nok helt rett. Er bare veldig sånn ambivalent, eller hva det nå heter. Har fryktelig vanskelig for å bestemme meg for noe. Venter til i morgen, får se hvordan jeg er da. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.