Gå til innhold

Yoplait Dobbel 0% eple/pære

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Når full krise tilsynelatende oppstår fordi du ikke finner favorittyoghurten din i noen av de lokale butikkene, og det etter at du åpenbart har lett ("kan ikke finne den noe sted i byen") i en hel by, er det på tide å vurdere hvor bra inntaket av denne yoghurten egentlig er for deg, og om det kan være en idè å trappe ned før mister kontrollen helt og havner på kjøret.

Når full krise tilsynelatende oppstår fordi du ikke finner favorittyoghurten din i noen av de lokale butikkene, og det etter at du åpenbart har lett ("kan ikke finne den noe sted i byen") i en hel by, er det på tide å vurdere hvor bra inntaket av denne yoghurten egentlig er for deg, og om det kan være en idè å trappe ned før mister kontrollen helt og havner på kjøret.

Det er helt skrapt for denne yoghurten i alle butikkene nær Plata! Grunnen til at mange har flyttet til Tøyen er at det var noen butikker der som solgte den.

Det er altså slik forfallet begynner...

Med vennlig hilsen

Gjest abstinens

Hehe, tror ikke det er noen overhengende fare ettersom jeg bare smakte den et par-tre ganger i sommer.

Og så spør jeg jo faktisk her _før_ jeg leter gjennom _hele_ byen, da. Hadde jeg lett gjennom hele byen hadde jeg jo ikke trengt å spørre. Jeg finner den imidlertid ikke på min vanlige Rema 1000, Bunnpris, Mega, Ica eller Maxi og tenkte at før jeg strever vettet av meg for å komme på Obs eller Meny eller Kiwi eller noe slikt, så kunne det jo hende noen kunne fortelle meg hvor jeg eventuelt skulle gå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...