Gjest winda Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg er syk og kjeder vettet av meg. Noen som har ideer til gode bøker jeg kan lese? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Tja. Men spørsmålet blitt litt av typen: Kan noen fortelle meg hva slags musikk jeg liker? 0 Siter
Gjest winda Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Tja. Men spørsmålet blitt litt av typen: Kan noen fortelle meg hva slags musikk jeg liker? Ja, skjønner :-). Jeg kan tenke meg krigshistorie, vitenskap, bøker med innhold, ikke bare kjedelig vrøvl... 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Et tips av det lettere og underholdende slaget: "Den tidsreisendes kvinne." Fin, synes jeg. :-) 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Ja, skjønner :-). Jeg kan tenke meg krigshistorie, vitenskap, bøker med innhold, ikke bare kjedelig vrøvl... Å, ja da så ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Ja, skjønner :-). Jeg kan tenke meg krigshistorie, vitenskap, bøker med innhold, ikke bare kjedelig vrøvl... I så fall, prøv denne. Informativ og underholdende på en gang: http://www.amazon.co.uk/Time-travellers-Guide-Medieval-England-Fourteenth/dp/0224079948 0 Siter
Gjest f.eks Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Tilstandsrapport 2003 Om idrett og fysisk aktivitet i Norge Telefonkatalogen Harry Potter Den nye moderniteten - ungdom, individualisering, identitet og mening Norges historie 0 Siter
Sør Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Tilstandsrapport 2003 Om idrett og fysisk aktivitet i Norge Telefonkatalogen Harry Potter Den nye moderniteten - ungdom, individualisering, identitet og mening Norges historie ''Tilstandsrapport 2003 Om idrett og fysisk aktivitet i Norge'' Jeg tror meningen var at hun skulle bli frisk, ikke sendes i koma! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Senor Peregrino av Cecilia Samartin. En av de beste bøkene jeg har lest. Hun har også kommet ut med tre bøker etter denne, en helt nylig. Jeg skal ut å kjøpe. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Ja, skjønner :-). Jeg kan tenke meg krigshistorie, vitenskap, bøker med innhold, ikke bare kjedelig vrøvl... Ah - da kan jeg anbefale en tjukk jævel av en bok. "De Velvillige", av en eller annen mann (søk i en bokhandel på nettet). Kritikerrost murstein fra krigen. Handler om en nazist og torturist som forteller sin historie - helt uten å angre på noe. Fra coveret: ''Hvis du er født i et land eller en tid der ingen kommer for å drepe din kone eller dine barn, og heller ikke noen kommer for å be deg drepe andres koner og barn, så takk din Gud og gå i fred. Men hold alltid fast ved denne tanken: Du har kanskje vært heldigere enn meg, men du er ikke et bedre menneske.'' (Det er skjønnlitteratur - og ikke en sann historie). Jeg har ikke lest den ferdig, dog. Tok meg nemlig en pause på noen uker fordi jeg holdt på med noe annet, og mista bokmerket. Jeg husker rett og slett ikke hvor jeg var, og klarer ikke finne tilbake. Så jeg tar noen måneders fri og begynner fra starten igjen. Men den er helt klart veldig god, og høster seksere overalt. 0 Siter
Gjest f.eks Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 ''Tilstandsrapport 2003 Om idrett og fysisk aktivitet i Norge'' Jeg tror meningen var at hun skulle bli frisk, ikke sendes i koma! Med vennlig hilsen Personlig synes jeg slett ikke den var så ille, men vi er jo selvfølgelig forskjellige 0 Siter
Gjest winda Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Å, ja da så ;o) Jeg er egentlig altetende når det gjelder bøker :-) 0 Siter
Gjest winda Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 I så fall, prøv denne. Informativ og underholdende på en gang: http://www.amazon.co.uk/Time-travellers-Guide-Medieval-England-Fourteenth/dp/0224079948 takker og bukker :-) 0 Siter
Gjest winda Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Ah - da kan jeg anbefale en tjukk jævel av en bok. "De Velvillige", av en eller annen mann (søk i en bokhandel på nettet). Kritikerrost murstein fra krigen. Handler om en nazist og torturist som forteller sin historie - helt uten å angre på noe. Fra coveret: ''Hvis du er født i et land eller en tid der ingen kommer for å drepe din kone eller dine barn, og heller ikke noen kommer for å be deg drepe andres koner og barn, så takk din Gud og gå i fred. Men hold alltid fast ved denne tanken: Du har kanskje vært heldigere enn meg, men du er ikke et bedre menneske.'' (Det er skjønnlitteratur - og ikke en sann historie). Jeg har ikke lest den ferdig, dog. Tok meg nemlig en pause på noen uker fordi jeg holdt på med noe annet, og mista bokmerket. Jeg husker rett og slett ikke hvor jeg var, og klarer ikke finne tilbake. Så jeg tar noen måneders fri og begynner fra starten igjen. Men den er helt klart veldig god, og høster seksere overalt. Høres bra ut, skal vurderes :-) 0 Siter
Gjest winda Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 ''Tilstandsrapport 2003 Om idrett og fysisk aktivitet i Norge'' Jeg tror meningen var at hun skulle bli frisk, ikke sendes i koma! Med vennlig hilsen Jeg kan jo alltids lese og drømme om fysisk aktivitet om jeg ikke er istand til å utføre den akkurat nå :-) 0 Siter
Gjest winda Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Tilstandsrapport 2003 Om idrett og fysisk aktivitet i Norge Telefonkatalogen Harry Potter Den nye moderniteten - ungdom, individualisering, identitet og mening Norges historie Telefonkatalogen hadde jeg glemt. Har du lest den? 0 Siter
Gjest winda Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Senor Peregrino av Cecilia Samartin. En av de beste bøkene jeg har lest. Hun har også kommet ut med tre bøker etter denne, en helt nylig. Jeg skal ut å kjøpe. Tusen takk, notert :-) 0 Siter
Gjest f.eks Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Telefonkatalogen hadde jeg glemt. Har du lest den? Ikke hele, men deler av den ;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Telefonkatalogen hadde jeg glemt. Har du lest den? Filmen er mye bedre. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Filmen er mye bedre. Jeg gleder meg til oppfølgeren! Jeg har inside information om at det kommer en ny en i 2011! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.