Gå til innhold

Bokforslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er syk og kjeder vettet av meg. Noen som har ideer til gode bøker jeg kan lese?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Tja.

Men spørsmålet blitt litt av typen: Kan noen fortelle meg hva slags musikk jeg liker?

Skrevet

Tja.

Men spørsmålet blitt litt av typen: Kan noen fortelle meg hva slags musikk jeg liker?

Ja, skjønner :-). Jeg kan tenke meg krigshistorie, vitenskap, bøker med innhold, ikke bare kjedelig vrøvl...

Gjest verinoca
Skrevet

Et tips av det lettere og underholdende slaget: "Den tidsreisendes kvinne." Fin, synes jeg. :-)

Gjest verinoca
Skrevet

Ja, skjønner :-). Jeg kan tenke meg krigshistorie, vitenskap, bøker med innhold, ikke bare kjedelig vrøvl...

Å, ja da så ;o)

Skrevet

Tilstandsrapport 2003 Om idrett og fysisk aktivitet i Norge

Telefonkatalogen

Harry Potter

Den nye moderniteten - ungdom, individualisering, identitet og mening

Norges historie

Skrevet

Telefonkatalogen

Harry Potter

Norges historie

''Tilstandsrapport 2003 Om idrett og fysisk aktivitet i Norge''

Jeg tror meningen var at hun skulle bli frisk, ikke sendes i koma!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Senor Peregrino av Cecilia Samartin. En av de beste bøkene jeg har lest. Hun har også kommet ut med tre bøker etter denne, en helt nylig. Jeg skal ut å kjøpe.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ah - da kan jeg anbefale en tjukk jævel av en bok. "De Velvillige", av en eller annen mann (søk i en bokhandel på nettet).

Kritikerrost murstein fra krigen. Handler om en nazist og torturist som forteller sin historie - helt uten å angre på noe.

Fra coveret:

''Hvis du er født i et land eller en tid der ingen kommer for å drepe din kone eller dine barn, og heller ikke noen kommer for å be deg drepe andres koner og barn, så takk din Gud og gå i fred. Men hold alltid fast ved denne tanken: Du har kanskje vært heldigere enn meg, men du er ikke et bedre menneske.''

(Det er skjønnlitteratur - og ikke en sann historie).

Jeg har ikke lest den ferdig, dog. Tok meg nemlig en pause på noen uker fordi jeg holdt på med noe annet, og mista bokmerket. Jeg husker rett og slett ikke hvor jeg var, og klarer ikke finne tilbake. Så jeg tar noen måneders fri og begynner fra starten igjen.

Men den er helt klart veldig god, og høster seksere overalt.

Skrevet

Med vennlig hilsen

Personlig synes jeg slett ikke den var så ille, men vi er jo selvfølgelig forskjellige :)

Skrevet

Å, ja da så ;o)

Jeg er egentlig altetende når det gjelder bøker :-)

Skrevet

Ah - da kan jeg anbefale en tjukk jævel av en bok. "De Velvillige", av en eller annen mann (søk i en bokhandel på nettet).

Kritikerrost murstein fra krigen. Handler om en nazist og torturist som forteller sin historie - helt uten å angre på noe.

Fra coveret:

''Hvis du er født i et land eller en tid der ingen kommer for å drepe din kone eller dine barn, og heller ikke noen kommer for å be deg drepe andres koner og barn, så takk din Gud og gå i fred. Men hold alltid fast ved denne tanken: Du har kanskje vært heldigere enn meg, men du er ikke et bedre menneske.''

(Det er skjønnlitteratur - og ikke en sann historie).

Jeg har ikke lest den ferdig, dog. Tok meg nemlig en pause på noen uker fordi jeg holdt på med noe annet, og mista bokmerket. Jeg husker rett og slett ikke hvor jeg var, og klarer ikke finne tilbake. Så jeg tar noen måneders fri og begynner fra starten igjen.

Men den er helt klart veldig god, og høster seksere overalt.

Høres bra ut, skal vurderes :-)

Skrevet

Med vennlig hilsen

Jeg kan jo alltids lese og drømme om fysisk aktivitet om jeg ikke er istand til å utføre den akkurat nå :-)

Skrevet

Telefonkatalogen

Harry Potter

Norges historie

Telefonkatalogen hadde jeg glemt. Har du lest den?

Skrevet

Senor Peregrino av Cecilia Samartin. En av de beste bøkene jeg har lest. Hun har også kommet ut med tre bøker etter denne, en helt nylig. Jeg skal ut å kjøpe.

Tusen takk, notert :-)

Skrevet

Ikke hele, men deler av den ;-)

Skrevet

Filmen er mye bedre.

Caloni Makaroni
Skrevet

Filmen er mye bedre.

Jeg gleder meg til oppfølgeren! Jeg har inside information om at det kommer en ny en i 2011!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...