Gjest Elextra Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Senor Peregrino av Cecilia Samartin. En av de beste bøkene jeg har lest. Hun har også kommet ut med tre bøker etter denne, en helt nylig. Jeg skal ut å kjøpe. ''Senor Peregrino av Cecilia Samartin'' Huff. Den er utrolig overvurdert. Ganske underholdende lesning, men irriterende enkel. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Hva med å gi deg i fatt med Knausgård? Vel, jeg har foreløpig ikke kommet lenger enn trekvartveis i eneren, og usikker på hvor mange av de jeg får lest. Men kjekt å ha lest noe av - den er jo en snakkis! Vil ellers også anbefale siste av Jette Korsbøl - "Din nestes hus". Nesten like bra som den forrige - "Den lukkede bok" . Men hva slags litteratur foretrekker du - samtid, historisk, krim - hva? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Ken Follett sine historiske romaner, Katedrale,n som er 20 år gammel og I all evighet, som er ganske ny. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Senor Peregrino av Cecilia Samartin. En av de beste bøkene jeg har lest. Hun har også kommet ut med tre bøker etter denne, en helt nylig. Jeg skal ut å kjøpe. Den nyeste skal jeg begynne på når jeg legger meg i kveld. Gleder meg! Har likt de andre tre veldig godt ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 ''Senor Peregrino av Cecilia Samartin'' Huff. Den er utrolig overvurdert. Ganske underholdende lesning, men irriterende enkel. Jeg leser for å slappe av, og for å bli trøtt så jeg liker at det er litt enkelt ) 0 Siter
Angustia Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Alt av Isabel Allende. God bedring til deg :-) 0 Siter
Sør Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Alt av Isabel Allende. God bedring til deg :-) Og når man er ferdig med det, alt av Gabriel García Márquez, og gjerne "Gabriela, clove and cinnamon" av Jorge Amado. Med vennlig hilsen 0 Siter
Angustia Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Og når man er ferdig med det, alt av Gabriel García Márquez, og gjerne "Gabriela, clove and cinnamon" av Jorge Amado. Med vennlig hilsen Signeres, yndlingsforfatterne mine :-) Som ei god venninne uttalte (i en annen sammenheng) da vi var ca 14 år: "To sjeler i en tank!" 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 5. oktober 2010 Skrevet 5. oktober 2010 Ja, skjønner :-). Jeg kan tenke meg krigshistorie, vitenskap, bøker med innhold, ikke bare kjedelig vrøvl... Gamle klassikerere Don Quijote av Cervantes Krig og fred, Tolstoj Ulysses, James Joyce Sult, Mysterier, Pan, av Hamsun Forrådt av Amalie Skram 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 5. oktober 2010 Skrevet 5. oktober 2010 ''Senor Peregrino av Cecilia Samartin'' Huff. Den er utrolig overvurdert. Ganske underholdende lesning, men irriterende enkel. Jeg likte den veldig godt, og de jeg har diskutert den med har også likt den veldig godt. Men det er jo som med filmer, noen liker kjærlighet og andre liker krim, sånn er det bare. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.