tjohei Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Går for tiden på Noritren. Har doblet dosen. Håper den kan hjelpe på sårbarheten. Det blir vanskelig å være sosial når jeg blir så skuffet og såret over folk. Hvilken medisin er best for dette? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 SSRI er best til å redusere den mellommenneskelige sårbarheten. Uansett er en mer sårbar når en er deprimert. 0 Siter
Gjest izibel Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 små doser med antipsykotika eller SSRI har hjulpet meg. Vet hva du snakker om, det er vondt med sårbarhet:( 0 Siter
Gjest antipsyk Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Enig med izibel her. Ville prøvd antipsykotika om du ikke har gjort det. Særlig med den type sårbarhet som du snakker om. 0 Siter
Avarian Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Lamictal har hjulpet mht dette for meg. 0 Siter
tjohei Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Skrevet 4. oktober 2010 SSRI er best til å redusere den mellommenneskelige sårbarheten. Uansett er en mer sårbar når en er deprimert. De gamle trisykliske medisinene gjelder ikke da? Jeg har tidligere prøvd cipralex uten ønsket virkning. Hvilken SSRI medisin burde jeg prøve? 0 Siter
tjohei Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Skrevet 5. oktober 2010 SSRI er best til å redusere den mellommenneskelige sårbarheten. Uansett er en mer sårbar når en er deprimert. Noritren burde vel hjelpe like bra som SSRI medisinene da de virker på flere steder i hjernen? Har økt dosen og føler meg bedre, får se om det holder i lengden. Bruker 20 mg nå. Vanlig dose ved lettere tilfeller er 25-30 mg. Vanlig dose er opp til 150 mg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.