Gå til innhold

bøker??? NHD eller andre

Anbefalte innlegg

Gjest kaos i hodet
Skrevet

Min behandler anbefaler meg å lese følgende bøker av Sidney B. Simon.: "Gribbene" og "Tilgivelse"

Er det andre bøker innenfor samme kategori/sjanger som er å anbefale som bedre enn disse?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg kjenner ikke disse bøkene.

brilleslangen
Skrevet

Hvilke tema tar de for seg?

omtalen av bøkene på bokkilden:

"Gribbene": Om hvordan du kan "plukke fjærene" av de psykologiske gribbene som river i vår selvtillit og selvrespekt når vi tenker negativt om oss selv

"Tilgivelse": Noen av oss har vært utsatt for diskriminering, mobbing, overgrep eller misbruk. Denne boka forteller om andre som har vært gjennom det samme før deg, og viser hvordan du kan finne fred med din fortid og komme videre med ditt liv

Gjest bokormslange
Skrevet

omtalen av bøkene på bokkilden:

"Gribbene": Om hvordan du kan "plukke fjærene" av de psykologiske gribbene som river i vår selvtillit og selvrespekt når vi tenker negativt om oss selv

"Tilgivelse": Noen av oss har vært utsatt for diskriminering, mobbing, overgrep eller misbruk. Denne boka forteller om andre som har vært gjennom det samme før deg, og viser hvordan du kan finne fred med din fortid og komme videre med ditt liv

Tilgivelse er oppskrytt når det gjelder å komme seg videre. Det blir ofte fremstilt som det MÅ til. Det er bare tull. Men altså, jeg har ikke lest boka, så det kan godt hende det er noe bra å lese der også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...