Gjest kaos i hodet Skrevet 5. oktober 2010 Skrevet 5. oktober 2010 Min behandler anbefaler meg å lese følgende bøker av Sidney B. Simon.: "Gribbene" og "Tilgivelse" Er det andre bøker innenfor samme kategori/sjanger som er å anbefale som bedre enn disse? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. oktober 2010 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg kjenner ikke disse bøkene. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 5. oktober 2010 Skrevet 5. oktober 2010 Hvilke tema tar de for seg? omtalen av bøkene på bokkilden: "Gribbene": Om hvordan du kan "plukke fjærene" av de psykologiske gribbene som river i vår selvtillit og selvrespekt når vi tenker negativt om oss selv "Tilgivelse": Noen av oss har vært utsatt for diskriminering, mobbing, overgrep eller misbruk. Denne boka forteller om andre som har vært gjennom det samme før deg, og viser hvordan du kan finne fred med din fortid og komme videre med ditt liv 0 Siter
Gjest bokormslange Skrevet 5. oktober 2010 Skrevet 5. oktober 2010 omtalen av bøkene på bokkilden: "Gribbene": Om hvordan du kan "plukke fjærene" av de psykologiske gribbene som river i vår selvtillit og selvrespekt når vi tenker negativt om oss selv "Tilgivelse": Noen av oss har vært utsatt for diskriminering, mobbing, overgrep eller misbruk. Denne boka forteller om andre som har vært gjennom det samme før deg, og viser hvordan du kan finne fred med din fortid og komme videre med ditt liv Tilgivelse er oppskrytt når det gjelder å komme seg videre. Det blir ofte fremstilt som det MÅ til. Det er bare tull. Men altså, jeg har ikke lest boka, så det kan godt hende det er noe bra å lese der også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.