Gå til innhold

Kava kava som benzoerstater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt kava kava, som skal virke på GABAa litt på samme måte som benzo, bare i mildere form og ikke vanedannende etter hva jeg har lest.

Noen som har erfaring? Eller noen Råd/info fra NHD

"Cochrane Collaboration systematic review of its evidence concluded that it was likely to be more effective than placebo at treating short-term social anxiety"

Pittler MH, Ernst E (2003). "Kava extract for treating anxiety". Cochrane database of systematic reviews

Skrevet

Jeg kjente absolutt ingenting da jeg tok Kava Kava. Ikke en gang da jeg prøvde tre. Alt er inviduellt, men jeg tror de kapslene er like effektive som ei skei honning for å dempe angst.

Skrevet

Jeg tror nok du bør få tak i selve urten og f.eks. lage te på den.

Dette er en temmelig luguber side jeg linker til der, men man finner info om slikt der. erowid.org

Gjest profile
Skrevet

Jeg kjente absolutt ingenting da jeg tok Kava Kava. Ikke en gang da jeg prøvde tre. Alt er inviduellt, men jeg tror de kapslene er like effektive som ei skei honning for å dempe angst.

Samme her. Mulig at det blir mer virkning når en presser saften av planten, men hvor i all verden skal en få tak i det her...

Skrevet

Jeg har bestilt Kava pulver for under 200 kroner tre ganger. Alle har gått igjennom tollen selv om det ble bestilt utenfor EU. (New Zealand og Hawaii). Synes ikke det virker så veldig godt. Drikker jeg for mye får jeg mer angst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...