Gjest hbhxv Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Vel, et eller annet må gjøres, iallfall for det er jeg som betaler leia, og jeg nekter å ha gratispassasjerer! Da kan du mose en kakerlakk for å tiltrekke de andre og så moser du alle som kommer på en gang. Bare en mulig strategi som aldri har blitt utprøvd... 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Skrevet 6. oktober 2010 Da kan du mose en kakerlakk for å tiltrekke de andre og så moser du alle som kommer på en gang. Bare en mulig strategi som aldri har blitt utprøvd... Jeg tror den skal la stå uprøvd 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Skrevet 6. oktober 2010 Men hvilket land bor du i siden du er plaget med kakerlakker? Sør-Europa 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Skrevet 6. oktober 2010 Ah. Et herlig land! Hehe, i et sånt lite forsøk på å være anonym her på dol så lar jeg være å spesifisere nærmere. Det får vente til den dagen jeg glemmer meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.